Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Už se moc R^těším na po třetí;-)

0 0
možnosti
Foto

materiálu by bylo na deset pokračování, ale to by bylo moc, budu se krotit;-)

0 0
možnosti

P55e70t58r 13P10á80n70e12k

28. 6. 2018 0:34

No jo, no tak dobře

0 0
možnosti
Foto

zníte jak nešťastný šafářův dvoreček;-) doufám že se to dalo vydržet:-)

0 0
možnosti
Foto

Libu, a Masaryk na dvorku mohl být zajímavý ne?;-D;-D;-DV!!

0 0
možnosti
Foto

no to byla třešnička na dortu;-) dík Marceli za přečtení a hezký den

0 0
možnosti
Foto

Tak on tam vystoupil i Žalman Lohonka, ach, tak to Ti závidím:-).

Jsem moc ráda, že se "Dvorky" tak krásně usadily mezi významné kulturní události. A Ty jim, Libu, děláš zaslouženou reklamuR^

0 0
možnosti
Foto

byl to fajn Zdeni, ještě mám materiálu na další dva blogy-dík za přečtení a hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Ty seš samá kultůra.;-)R^

0 0
možnosti
Foto

neboj ono tam nešlo jenom kultůru;-D

dobré pivko grilovačka a hlavně setkání s lidmi, které jsem dlouho neviděla a seznámení se s novými-to všechno k takovým akcím patří-dík za návštěvu a hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Anetu i Žalmana fakt můžu, pěkná akce;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Žalman je fakt něco úžasnýhoV-dík Jitko za návštěvu a pěkný večer:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Koukám, že vymetáš všechny akce.;-)

0 0
možnosti
Foto

za celej život jsem Klárko jsem nestihla tolik fesťáků jako poslední dva roky-děťátko odrostlo a já mám konečně čas na víc než vaření pečení smažení žehlení-a je to fajn;-)

1 0
možnosti
Foto

R^Bezva akce. Ale to vis, vsechno se stihnout neda:-)

0 0
možnosti
Foto

nedá Jane, ale tohle jsem měla pod nosem tak mi to nedalo tam nezaskočit;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik