Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S úsměvem jde všechno líp, Libuš. :)) a všimla jsem si, že to umíš. Obdivuju tvůj klid vůči turistům. R^ Hezky napsané, je vidět, že se v práci fakt nenudíš. :)

0 0
možnosti
Foto

díky Bohunko-člověk si zvykne na všechno-možná právě díky tomu jsem tak "zocelená" vůči místním trollům, kteří mě občas velmi nevybíravě napadají a urážejí-Zdenička mi na blogerském. srazu sama řekla že se diví, jak to můžu tak docela v pohodě snášet;-)

0 0
možnosti
LI

Pestrý život;-D - ne časopis, ale ten Váš, já bych na to asi (už)neměla.;-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju paní Ludmilo ale věřte že si každý rok říkám, že změním zaměstnání-hezký blížící se víkend přeju:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Přesně, práce s lidma je pořád jiná... a vlastně stejná. Ale tady máš můj obdiv, buď bych se musela udržovat totálně na mol, nebo by mě z nich klepla pepka.;-D;-)

2 0
možnosti
Foto

já myslím že ty to Klárko také nemáš lehké:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^Libuško, celé mě to pobavilo, ale věta "My trochu bloudit", se asi stane mým heslem pro mé tradičně pozdní příchody.;-D

1 0
možnosti
Foto

to jsem ráda že jsem ti obohatila výrazivo-už beztak skvostné;-)

0 0
možnosti
RK

Smůla je, když návštěvník přijede do cizí země a požaduje, aby všichni bezvýhradně akceptovali jeho potřeby a zvyklosti, anžto on je tam hostem. A když přijedete k němu, vysvětlí vám, že on je tady doma a nějaké cizí móresy mu tam tahat nebudete. Hlubokosklon před lidmi jako Libuška, že ještě nevzali (v jejím případě nevzala) do ruky Kalašnikov a nepozměnila statut turistického ruchu u nás. Po přečtení její knížky jsem přesvědčen, že každá porota by jí musela osvobodit.

0 0
možnosti
VV

nekdy je to opravdu trosku jiny. nezapomenu na prohlidku hradu Pernstejn, kde nam pruvodkyne s nekonecn dlouhejma nohama a sukynkou stezi zakryvajici tvaricky vypravela o souvislostech s hradem. A dost toho vypravelaovaldstejnovi. Neodpustil jsem si otazku zda ten valdstejn nebude totozny s nemeckym Wallensteinem. Vubec ji to nerozhodilo a s usmevem odpovedela, ze nevi.

Ovsem kdyz se pak ponekud nesourode zminila O "Wittelsbacher" a zamku Nympenburg v Hollandsku. Jsem hlasite protestoval, ze zamek Nymphenburg se nachazi v Mnichove a Wittelsbachove byli Bavorsti kralove. Se s usmevem omluvila, ze toto opravdu nevedela.

1 0
možnosti
RP

R^:-) Hezké čtení i pro nás poučné co občas spěcháme a vlastně není kam..

1 0
možnosti
Foto

máte pravdu Radko, pořád spěcháme jako bychom chtěli do cíle dospět co nejdříve místo abychom si tu cestu zvanou život pěkně užívali a vychutnávali dík za přečtení a hezký večer

1 0
možnosti
Foto

dík Zuzi před chvílí jsem četla ten tvůj Londýn a úplně dostala chuť se tam znovu vydat;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za návštěvu Jíťo a pěkný den:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Tak tohle je bezva čtení Libu. Pro mě vlastně opáčko z Tvé knihy;-)

3 0
možnosti
Foto

je to tak Honzo-vzpomínat a připomínat co bylo občas neškodí-aneb nejen politikou je bloger živ;-)

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS