Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Byl učiněn první krok k "promenádě bez plavek". ;-);-)

0 0
možnosti
Foto

miss nuda?8-o;-D;-) dík za přečtení a hezké dny:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Pěkné, Libuško!!!

Pro mě je symbolem krásné a inteligentní ženy například naše královna krásy z roku 2004, doktorka farmacie Jana Doleželová.

0 0
možnosti
Foto

máš pravdu Zdeni-to je půvabná oduševnělá bytůstkaR^ důkaz že vnější i vnitřní krása se nemusí vylučovat-dík a pěkné dny

0 0
možnosti
Foto

Libu, kde je nadhled v lidech? Kde je tolerance? Já "nejlepší" blogerku nečtu již dávno a vůbec to nechybí! Já čtu totiž nejlepší blogerku. AhojR^V!!

0 0
možnosti
Foto

díky Marceli-také zdravím a přeju hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Mám dost velkou zkušenost, že kočka může mít i mozek;-DNakonec i mnoho blogerek toho jsou důkazem i když vidím jen hlavičku. Ostatní si svou fantazií domyslím...:-)

1 0
možnosti
Foto

dík za návštěvu Horste a pěkný den:-)

0 0
možnosti
Foto

Hloupa soutez a chcete z toho udelat prehlidku inteligence? Inteligentni divka nebude delat opici na jevisti. Jedine, ze potrebuje penize na dalsi studium, jenomze v pripade uspechu na to muze zapomenout. Takze mi to prijde jen prehlidka vesnicanek, ktere se potrebuji dostat do mesta. Proboha doprejme jim to, at maji taky sanci.

0 0
možnosti
Foto

souhlasím s vámi že soutěž hloupá je-kdyby se zde neobjevily hned dva blogy které se tím zabývají tak by nějaké změny kritérií ani nepřišly do mého zorného obzoru-ale když to rozebere nejlepší bloggerka a několik dní to visí mezi nejčtenějšími tak nelze si toho nevšimnout-a její závěry m i připadají zcela nesmyslné tak jsem se k tomu vyjádřila-dík za názor a hezký den:-)

0 0
možnosti
RK

Ono je to v podstatě jedno - někdo někdy někde vymyslel pochybná kritéria a spousta lidí se kvůli nim může pominout. Nehodlám hodnotit miss ani podobné akce, tím méně nějaké plavkové eskapády. Když má někdo potřebu se vystavovat jako houska na krámě - pak už není prostor na žádná tajemství, která stojí za to objevovat.

0 0
možnosti
Foto

a myslíš že jednou objevené tajemství stojí za objevování znova a znova?

0 0
možnosti
MJ

Konecne skoncujeme s timto nehanebnym poukazovanim na telesnou dokonalost. Doufam, ze ted zrusi i Mr. Olympia a podobne souteze pro muze, protoze ukazuji jaky bych mohl byt, kdybych nebyl liny povalec :-/. At radeji ti svalovci soutezi napsanim eseje na tema pracovni urazovosti. R^

2 0
možnosti
Foto

nevím proč by se neměla tělesná dokonalost skrývat-jen jsem zdůraznila, že se nemusí vylučovat s osobním šarmem zatímco podle pí Šichtářové když je dívka osobnost tak bude asi obluda-to je přece nesmysl

0 0
možnosti
VS

V71í95t 18S72o23b41o79t14k73a

10. 6. 2018 13:58

Madam - to je tak jediné oslovení, které Vám jakž-takž pasuje - jsem rád, že jsem se ve Vás nespletl. Zapšklá , kyselá - přesně jako ty drbny ze ZvonokosRv

11 0
možnosti
Foto

já promenádu v plavkách nezakázala- v blogu se pozastavuji nad nesmyslným tvrzením paní Šichtářové že za tím budou levičáci a feministky-ty naopak byly první kdo pálil podprsenky a umožnil tak sexuální revoluci-zřejmě jste blog vůbec nečetl a nebo jste byl dnes příliš dlouho na sluníčku;-D

0 0
možnosti

Tak místo promenády v plavkách budeme mít naháče na Staromáku, to je pokrokové:-).

4 0
možnosti
Foto

tak ti to dělali skutečně dobrovolně;-)

0 0
možnosti
Foto

O42t87a30k46a22r 44S95e22k19l

10. 6. 2018 13:27

D. Trump prý na protest proti tomuto rozhodnutí předčasně odletěl ze summitu G 7 a Václav Klaus změnil účes.;-D

3 1
možnosti
Foto

Ano. Od teď bude mít VK číro.

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik