Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to já bych tam určitě vlezla, jak se znám, ale jak by mě dostali dolů, to je ve hvězdách:-)!

Ale konec vtipkování, vypadá to, Libuško, moc zajímavě, jak to děláš, že vždycky objevíš nějaké netradiční místo?R^

0 0
možnosti
Foto

mám kousek od domu sportovní areál, jehož součástí je právě tenhle lanový park-dík za návštěvu Zdeni a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pekne protazenicko:-)

0 0
možnosti
Foto

jak pro koho-já se bála-ale třeba se časem osmělím-je tam část vyhrazená pro malé děti a začátečníky-asi půl metru nad zemí-tak si říkám, že to bych nad dala

1 0
možnosti
Foto

Tak jsem si hned říkala, tam bych asi nevlezla.;-)

0 0
možnosti
Foto

stejně tak Klárko.ale když jsem viděla i desetileté caparty tak jsem se za sebe stydla-snad se časem odvážím-djk a pěkný víkend

0 0
možnosti
PK

Škoda, že se ty orgie v Kladně (nebo na Kladně) nekonají, tož já bych určitě dorazil ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

pokusím se to zjistit a dám vědět

třeba jsem byla dosud je špatně informována;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik