Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fajn článek, pěkné fotky. Chleba je pro mne zásadní potravina. K dobrému, pokud možno tmavému chlebu, nepotřebuji v podstatě nic dalšího. Stejné to mám i s bramborami. Ten nápad s vyučením je skvostný. Prostě: "Kladno, to je to město!"VR^!!

0 0
možnosti
Foto

dík za návštěvu Marceli, děti si to užily a my dospěláci vlastně taky-já se pečivu radši ̈vyhýbám kvůli linii, ale občas zahřešit neškodí-o to víc to chutná-pěkný den

1 0
možnosti
Foto

Čerstvě upečené pečivo (ne to z mraženého polotovaru) je jedna báseň!R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

moje řeč Pavlo-dík za nákuk a hezký den:-)

0 0
možnosti
Foto

Tak to muselo být fajn!R^ A mně by to jen prospělo, protože s tím pletením housek jsem na tom bídně;-D

0 0
možnosti
Foto

byla legrace Jíťo a komu se to pletení housek nedařilo, pomohl mu mistr pekař-zdravím Moravu a přeju hezký den:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Hlavně, že se ti povedlo zdrhnout.;-D;-)

1 0
možnosti
Foto

možná bych byla pro draka už moc starý tvrdý maso-dneska chtěj všichni dvacítky

0 0
možnosti
Foto

R^Jo, Libu, můžeme si dnes koupit nepřeberně druhů chleba, rohlíků a pečiva vůbec, ale jen mizivé procento z nich je opravdu chutných a kvalitních (zvláště pak po několika mámo hodinách):-)

Hezký večer:-)

1 0
možnosti
Foto

ale od těch malých soukromých pekáren to docela jde Honza-tahle kladenská, která popsanou akci organizovala má fakt dobrůtky nebývalé

1 0
možnosti
RK

Sliny se jenom sbíhají... Vzpomínám si na brigádu v jedné pekárně, kde jsem měl vyřazovat chleby s přípečkami. Samozřejmě jsem je oloupal a zbaštil. Noooo, ty konce... Ono to přeci jenom bylo hodně čerstvé. Mrkneš ještě občas na mail?

0 0
možnosti
Foto

přípečky? To zní lákavě-já zas ráda přípečky v pekáči po šunkoflekách nebo francouzských bramborách;-) na mail jukám každý den ale nic zajímavého jsem tam nenašla.- třeba pozvání na drink nebo cestu kolem světa;-D

0 0
možnosti
PK

Ob 3 obce byl privátní mistr pekař, chleba kulatý malý i velký, chutnal jako dortík. Pan mistr už nemohl vsávat po půlnoci a tak už chleba nepeče, škoda, velká škoda, alespoň se věnuje včeličkám a tak jsme jedni z velkých odběratelů.....ale takovéj bochník asi už neochutnám, leda, když to zkusím sám doma...;-D

0 0
možnosti
Foto

domácí je domácí-kupte si pekárnu Petře a pečte si doma sám;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik