Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuško, tak to musel být silný zážitek. Já mám tak divně tísnivý pocit, jakmile jen pomyslím, že bych kamkoli sestoupila, natož fárala :-). Dá se říct, že hloubím 30 cm pro zasazení keříku a už mám ten divný podzemní pocit.:-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-Dto s tím keříkem mě pobavilo ZdeniR^ dík za komentář a hodně úspěchů při zahradničení

0 0
možnosti
RK

Mluvou dobyvatele dolů bychom mohli pokračovat směrem na Solvayovy lomy ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ríšo musím přiznat že někdy je těžké držet s tebou krok

0 0
možnosti
Foto

R^A půjčují do toho podzemí helmičky?:-)

0 0
možnosti
Foto

na jednom ze snímků tam jsou pěkně seřazené-můžeš ji odmítnout ale když se praštíš do hlavy tak tvoje věc-já se praštil dvakrát

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za příspěvek, jen k těm rozmazaným fotkám, já bych je z blogu asi vyřadila. Každopádně v horším osvětlení musíte zvýšit co nejvíce citlivost, abyste neměla příliš dlouhý čas, je třeba se dostat aspoň na 1/50 ale s fotoaparátem, jenž má optickou atbilizaci, jinak doporučuju 1/80. Ale jestli fotíte mobilem, tak to moc nemá smysl, to fotí automaticky. Doplňte si tam funkce, pokud máte Androida, nebo je to na nic. Ty režimy se obvykle jmenují vysoká citlivost anebo redukce rozmazání pohybu, noční scéna držená v ruce.

0 0
možnosti
Foto

děkuju a info fotím s mobilem a beru to čistě jen jako amatérské informativní snímky které nemají žádnou jinou hodnotu než přiblížit zážitky těm, které by to mohlo zjímat-ještě jednou dík a hezký večer

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to je věc. Z hornické mluvy znám akorát "čistý hák" a "špinavý hák.":-)

0 0
možnosti
Foto

to neznám-ale zajímavé to bylo

1 0
možnosti
Foto

J73a73n53a 22M81a46j57o96v85á

21. 5. 2018 20:31

Ten důl z ostravska bude spíše Paskov.

0 0
možnosti
VF

Máte pravdu, je to důl Paskov ve Sviadnově, kousek od Frýdku-Místku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik