Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

to jsme ráda-dík za nakouknutí:-)

0 0
možnosti
Foto

Ale ano, má ji. Ovšem třeba už nefunkční. Jen jsem nevěděl, že se TOMU také tak říká. ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^;-Dkonečně ten správný pohled na danou problematiku;-D

0 0
možnosti
PP

P82e39t31r 38P62á60n29e80k

22. 5. 2018 23:14

No poučil jsem se, ale až v závěru. Doposud jsem si myslel, že to mají jen hrdobci a nakonec to mají i ženské .A tuplovaně!

0 0
možnosti
Foto

poučení bývá většinou až v závěru;-)

0 0
možnosti
Foto

On ten otrávený partner vůbec nemusí být podpantoflák, nějak jste opominula, že to může být držitel zlaté karty či jinou formou pl:-)atící doprovod. :-)

0 0
možnosti
Foto

tak to si budu muset sehnat někoho kdo mě bude přikrejvat:-)

0 0
možnosti
Foto

Nevím, ještě mi ji nikdo nehledal.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

tak hlavně že ti nikdo netvrdil že ji nemáš protože tě nebaví nakupovat;-D

0 0
možnosti
Foto

V jednom starším francouzském filmu Domovník se paní z domu přijde ptát své sousedky, zda má oregano a ona jí na to odpoví, že neví, protože na gynekologii má jít až příští týden...!

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dto je dobrý;-D ten film jsem viděla ale tohle si nepamatuju dík že jste mi to připomněl-hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Pripomnela jsi mi jeden stary vtip. Ostychavy mladik v tanecich se snazi konverzovat s divkou a aby nevypadal za blbce, sahne do kultury:

"Slecno, znate Lohengrina?"

Slecna zrudne:

"Neznam, nikdy jsem ho nevidela, nechci ho videt a kdyz ho vytahnete, tak vas pres nej placnu."

Takze amygdala bude asi takovy Lohengrin v zenskem vydani;-D

0 0
možnosti
Foto

tak jsem dneska měla den blbec ale tohle mi zvedlo náladu;-Ddík:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik