Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuško, tedy na Kladně to žije :-). Fakt obdivuji každého, kdo si s tím dá tu práci a sestaví i "nadměrné velikosti." Pěkně jste to vyhmátla!R^

0 0
možnosti
Foto

R^V obchoďákách bývají někdy zajímavé výstavy, ale lego jsem tam ještě neviděla.:-)

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Ze stavebnic jsem měl nejradši Merkura. Naši mi k němu sehnali dna malé motorky na 6 voltů, takže se různé konstrukce daly krásně rozpohybovat.

Libu, Tobě R^ za článek a :-) pro radost.

0 0
možnosti
Foto

Merku!ra pamatuju-ač holčička, měla jsem spoustu klučičích hraček-kradla jsem je staršímu bráchovi-dík Jane a pohodový večer přeju:-)

1 0
možnosti

Jo, když se dovím včas, že je někde Legoland, Disneyland nebo Discoland, tak to pro mě znamená: Pozor!! Vyhnout se velkým obloukem:)

1 0
možnosti
Foto

no vidíš a já kdysi kvůli synovi protrpěla celý víkend v Eurodisneyparku;-D

dík za návštěvu a klidný večer:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS