Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak to mě mile překvapilo. Je moc fajn, když někdo umí ostatním doporučit zajímavá místa, kam by se dovolenkář třeba ani nepodíval. Neuvažovala jste někdy o tom, že byste vydala knihu právě takových míst, která nejsou prvoplánově turistickým cílem? Máte to dobře nafoceno, dobrý komentář a pár základních údajů jsou Vaše parketa... opravdu, Libuško, věřím, že by si to své čtenáře našlo.

0 0
možnosti
Foto

děkuji Zdeni, uvažuji o tom, materiálu by bylo dost, ale sama víte, že s hledáním nakladatele je někdy problém-jinak Století vhodné pro ženu Miniaturní neřesti a Milostné hry jsou super, teď jsem se pustila do PolepšovnyR^;-)

0 0
možnosti
Foto

To jsem nevěděla, ty jsi koukám velmi zcestovalá.R^:-)

0 0
možnosti
Foto

dík Pavlo-cestování a poznávání světa je kromě psaní můj největší koníček

jen si říkám že vzhledem k tomu jak se v posledních dnech mluví pořád o Beranovi mohla jsem do článku ještě přidat tohle:

Po sebevraždě Jana Palacha přednesl ve vatikánském rádiu projev, ve kterém neschválil Palachův čin, ale vyzdvihl jeho ideály.[8] Za tento projev byl kritizován prosovětským listem Zprávy.[9] https://cs.wikipedia.org/wiki/Josef_Beran#cite_note-9

0 0
možnosti
Foto

díky Petře a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

Zajímavá potěšující zpráva, paní Libo. Český student Jan Palach si určitě zaslouží, aby se na jeho čin nezapomnělo. R^[>-]

0 0
možnosti
Foto

děkuju Mirko, mě samotnou to také mile překvapilo, když jsem se do těch končin zatoulala:-)

0 0
možnosti

Díky za informace.

0 0
možnosti
Foto

není zač jmenovče-ačkoliv já jsem krátce-Palková, takže nějaké vzdálené rodinné propletence mezi námi asi nehrozí;-D

0 0
možnosti
Foto

ještě na doplnění-Římské náměstí není jediným místem na Apeninském poloostrovu, které nese Palachovo jméno. V Itálii je po něm pojmenováno deset ulic, vysokoškolské koleje v Benátkách či monumentální schodiště v Terstu.

1 0
možnosti
Foto

R^Tak to mě příjemně překvapilo.

1 0
možnosti
Foto

svět je plný překvapení-cestovat a objevovat je proto tak krásné;-)

1 0
možnosti

Zajímavé, možná první Palachova socha vůbec?:-)

1 0
možnosti
Foto

řekla bych že ano Dane, a je fakt že v Praze donedávna kromě jeho posmrtné masky na roku Filozofické fakulty nic takového nebylo-pokud pominu desku na jeho hrobě

0 0
možnosti
Foto

R^Vypadá to, že je tam menší provoz než na těch známých místech. Jak je to od nich daleko?

0 0
možnosti
Foto

přiznám se že si to přesně nepamatuju-je to dost dávno co jsem tam byla, ale podle oblečení vidíš, že to bylo v zimě, tedy mimo turistickou sezónu-proto žádný provoz žádné davy

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS