Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co máte proti pražákům? Polovina z nich je z Moravy!;-D;-D;-DVR^

0 0
možnosti
Foto

tak nějak Marceli;-Ddík za návštěvu a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji Petře a hezký víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju Jíťo a přeju hezký téměř letní víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

R^pěkná zvířátka, na Můstku lze potkat i ledního medvěda;-);-D

1 0
možnosti
Foto

děkuju za návštěvu Soni, jinak na Můstku jsem viděla i pána s miniaturními prasátky, u Karlova mostu zas s holubicí obarvenou na růžovo a jiného zas s hadem-to je havěti;-D

0 0
možnosti
Foto

I v Praze žijou zvířátka.;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Taky pořád koukám, co by stálo za zvěčnění. Pak mám spousty fotek, co se mi líbí a nejdou nijak inteligentně použít... Když jsem byla bruslit, tak jsem litovala, že mám jen mobil ve dvou obalech v batůžku. Ale na bruslích se fotí fakt blbě.:-)

0 0
možnosti
Foto

R^Libu jeden palec od Pražáka zvířete - takového dvounohého kocoura.;-D

1 0
možnosti
Foto

díky Jane to vždy potěší:-)

1 0
možnosti

Bezva fotky, Pražáci jsou všechno možný i nemožný;-D

1 0
možnosti
Foto

děkuju Naďo-okomentovala jste to víc než přiléhavě dík za návštěvu a hezký téměř letní večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^;-) Ač nejsem si jist, že v těch kostýmech by museli bejt, ausgerechnet, pražáci. Jináč pražáci zvířata bejt uměj, coby starej kocour z Dejvic něco vo nich vim;-D

1 0
možnosti
Foto

samozřejmě to mohl být kdokoliv-jinak Dejvice a Praha 6 všeobecně je nejlepší pražská část-jako rodilá Pražanda z Ruzyně jsem o tom přesvědčena ač na stará kolena jsem se přestěhovala kousek za Prahu;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik