Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkný menhir byt též v nedalekých Horoměřicích (bydlel jsem tam). Jakýsi nedbalý traktorista jej při orbě přerazil vejpůl. Po čase se začalo říkat, že od něho manželka utekla, neb už nebyl k ničemu. Poškodit takový symbol se nevyplácí. R^

1 0
možnosti
Foto

však já kolem těch šutrů chodila opatrně a s úctou:-)

jen jsem si trošku vymýšlela s tím proč tam jsou a co znamenají;-)

0 0
možnosti
Foto

Díky za zajímavost, poučení, - i za to roztomilé video. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

bylo to spíš pro pobavení paní Mirko-je to samozřejmě jen taková dekorace dík za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Celé je to moc pěknéR^! Ale mazlivý sloup mě okouzlil. A vidím, že Vás taky:-).

0 0
možnosti
Foto

nemohla jsem odolat Zdeňko a musela jsem ho obejmout;-D

dík a pěkný večer

0 0
možnosti
Foto

dík za nákuk Jane-určitě ani ty ses nedal oklamat a víš o menhirech své:-)

0 0
možnosti
Foto

Menhir? Ale houby! To je pro psy. K očůrávání. ;-)

0 0
možnosti
Foto

Psi ohodí cokoliv.;-D:-P

0 0
možnosti
Foto

Fakt je to hvězda ukazující světové strany? Není to základ chodníku slávy? Když tam Jágrovi stavíte menhiry...;-DR^

0 0
možnosti
Foto

s tím chodníkem to není špatná nápad Klárko.nadhodím to starostovi Jágr tu má už síň slávy tak proč nezačít s chodníkem? dík ta tip a přečtení a hezký večer

1 0
možnosti
Foto

Ten usměvavý šutřík se mi líbí!R^:-)

0 0
možnosti

D32a74v70i36d 45V32l44k

18. 4. 2018 19:34

Hergot já chvíli přemýšlel jestli to myslíš vážně a fakt jsou to menhiry;-D

0 0
možnosti
Foto

Ale Davide jako bys mě neznal;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS