Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ježíšmarjá... Připomněla jste mi moje seznámení s rodinou potencionálního manžela. Výlet do Prahy se fakt nevydařil. Příjezd v pátek, seznámení, odjezd v sobotu. Sama a stopem. Dobře to dopadlo! 35 let jsem s úplně jiným chlapem ;-D

1 0
možnosti
Foto

tak to jsme obě udělaly podobnou zkušenos paní Martinot-dík za přečtení a pěkný den:-)

0 0
možnosti
Foto

radši rychlý řez než dlouhé trápení;-)

0 0
možnosti
Foto

HezkýR^ Mě tyhle zážitky s pány z inzerátů baví číst:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuju za přečtení Šárko-takhle s odstupem času je to sranda;-)

pěkný večer přeju

1 0
možnosti

Tak to jsi měla vlastně s návštěvou u prezumtivní tchyně štěstí. Jinak bylo nebezpečí, že by jsi toho pohodaře prokoukla až trochu pozdě;-)

0 0
možnosti
Foto

přesně tak Dane-ještě že jsem si ho proklepla hned-dík za návštěvu a hezký večer

0 0
možnosti
Foto

R^ Výborně napsaný příběh. Kdepak, není nad jednu návštěvu u rodičů (v jakémkoli věku), to se člověk o svém protějšku dozví víc, než během deseti posezení v kavárně.:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji Zdeňko od vás je to obzvláště příjemný kompliment protože vy píšete skvěle takže to potěší dvojnásob-pěkný večer:-)

0 0
možnosti

Je to jenom jasná ukázka toho, že termín ještě nemusí vždy přesně vyjadřovat to, co si myslí protějšek a notabene pokud není hozen do vody, tak se nepozná, jak to s oním přesným posouzením je. Ač je tepáno do našich řad, dobře nám tak. Dotyčný zúženými očky se usmívající budhistický Werich (nebo werichovský Budha?) byl zralý na pink do hlavičky už ve třetině líčení.

0 0
možnosti
Foto

máš pravdu Richarde ale já jsem jednak odolná a jednak hodně tolerantní-takže jsem tomu pořád dávala šanci-nikdo nejme dokonalej-ale všeho moc. i já mám své limity.

0 0
možnosti
Foto

No byl v pohodě, ne?;-D Ale mně by z takového poklada vytekly nervy hodně brzy.:-P;-)

1 0
možnosti
Foto

no musela jsem se hodně držet-ale pak už jsem se neudržela;-D

1 0
možnosti

Značku "pohodář" poptávala Jaru. Já se jen přihlásil:)

1 0
možnosti
Foto

ale doufám že nejste právě takovýhle pohodář;-)

dík za přečtení a pěkný večer

0 0
možnosti

A copak to tedy znamená. Ideální chlap neexistuje (rozhodně ne v inzertní rubrice), poněvadž neexistuje ideální žena. Tedy oni existují, oba dva druhy, ale nikdo o nich neví, protože takové se na veřejnosti příliš neobjevují.

0 0
možnosti
Foto

představa toho co je ideální je hodně subjektivní-prostě když se sejdou dva co si prostě "sednou" dík za návštěvu a hezký večer:-)

0 0
možnosti
Foto

docela jo-snažím se si ze všeho odnést jen to pozitivní-dík za přečtení a pěkný pondělní večer:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS