Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuju za paleček pane Jiří;-)

0 0
možnosti
Foto

Nejhezčí jsou "udobřovačky". Mám pravdu Libuško?;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

naprosto Marceli-někdy to vypadá že se lidi hádají jen aby se mohli udobřovat-díky za návštěvu a pěkný večer;-)

0 0
možnosti

Zdarec, víc než dobré. Kdyby byly kdysi SMS a ty chytré telefony.;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

proto Plzákovo zatloukat zatloukat zatloukat doktor Uzel nahradil zásadou mazat, mazat, mazat;-Dděkuji Pavle za komentář a pěkný večer

0 0
možnosti

;-D jednou jsem si takhle (ze stejných důvodů) psala s jedným pánem, do té doby než se o víkendu na nějaké oslavě opil a nějak upadl a vypadl mu mobil, který mu žena sbírala zrovna když jsem psala... na tom mobilu se zpráva objevovala, takže dlouho musel vysvětlovat „ Ahoj miláčku...“

0 0
možnosti
Foto

to bych ráda věděla jak to vysvětlil;-D

snad ne že si tak dobře rozumí s šéfem??

0 0
možnosti
Foto

Libuše... ;-) skvělý. Pobavilo mě, že jste snad úplně stejná jako já. Chyby, opravy, omluvy, chyby, opravy, omluvy. ;-D;-D;-D Ten život je ale veselý, že?!R^

1 0
možnosti
Foto

co naděláme Bohunko, hlavně se z toho nezbláznit:-)

dík a pěkný večer;-);-);-);-)

0 0
možnosti
Foto

Hezký popletená esemeska. Také

jsem jednu milostnou dostala, ale nepatřila mně, bylo to vtipné já se dobře pobavila ale dotyčný už asi ne.R^

1 0
možnosti
Foto

nejhorší asi je když manžel pošle manželce sms určenou milence;-D

dík za přečtení a hezký zbytek večera

2 0
možnosti

Dobře známá stať, protože my knižníci víme. Ale je k tomu co podotknout. SMS jsou sice darem, ale také prokletím. Asi by dříve nikdo nenapsal dopis pěti babám/chlapům a nepopletl obálky ;-);-);-). I když jak pravil Ringo Starr ve slavném filmu Beatles zvaném A Hard Day's Night - Who knows, hahaha? A v otázce chemie jsem si jednou dovolil razit poněkud odlišný názor a byl jsem velmi hrubě osočen, že jsem ten typ muže, za jehož titul dostal Žibusík v Knoflíkové válce od učitele vynadáno...

0 0
možnosti
Foto

SMS má být krátká, hm... Dobře si pamatuju na snahu nacpat do 160 znaků co nejvíc, líto přišlo i mezer.;-)

Já na takové blbnutí ani nemusím být opilá, depka stačí.:-/

1 0
možnosti
Foto

prosím tě taková mladá holka a depky? neblbni-co budeš dělat až budeš stará jako já?8-o

3 0
možnosti

Ten konec povídky (nepovídky) jsem si představoval už od půlky. Ono to tak chodí. a tak jsem při čtení měl víc času přemýšlet, co lidé vidí na vztahu (nevztahu) s někým zadaným. Ano,chápu, jak se tu už psalo, láska je slepá - ale vymlouvat se na tohle. Já vím, láska je chemie, láska je vlastně chemická touha po rozmnožování, jíž jsme dali romantický jméno, aby jsme se necítili tak blbě, když chceme sex.

Ale pořád mi nejde do hlavy, že by ve vztahu se zadaným někdo mohl chtít něco víc. Vždyť takový vztah ubližuje všem (pokud se dotyčný nehodlá zabalit a vyvolat u protějšku noční můru, že se mu objeví na prahu). Pořád dokola mluvíme, píšeme, a co já vím ještě, jak toužíme po tom spravedlivém uspořádání světa. Jak chceme harmonii, jak chceme, aby zlo bylo potrestáno a dobro zvítězilo, avšak sami si to mrvíme a mrvíme to jiným okolo. Asi budeme muset z některých věcí na sobě ubrat, a jinde přidat. Třeba se snažit, aby to slovo láska nebylo skutečně jen důvod k něčemu úplně na významu jinému na tomhle hektickém a uspěchaném, a co si budeme povídat na opravdové city pustém ostrově.

3 0
možnosti
Foto

jak bylo v nepovídce naznačeno já od toho nic nečekala-jen v opilosti mě napadlo, že by to mohlo být jinak-po čase se mi ozval že je rozvedený a já už ani neměla potřebu ho znovu vidět, jak navrhoval, protože jsem měla jiného a nechtěla jsem ho podvádět

prostě jednou jsem byla v roli podváděné manželky, jednou v roli milenky, zkusila jsem v životě vše a proto nikoho neodsuzuji...kdyby muž nechtěl tak podvádět nebude, jestli nenašel v manželství co potřebovat může být na vině i manželka, která mu to nedokázala dát byla třeba sobecká nebo i ona ho podváděla-je to moc složité a případ od případu-děkuji Pavle za komentář a hezký večer:-)...

1 0
možnosti
Foto

Pěkná povídka! Jó, popletené esemesky, s těma je svízel. Už se mi jich taky pár povedlo překřížit, naštěstí nic osudového, jen legrace z toho byla.:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju Zdeňko-vyhrála jsem si s tím - trochu realita trochu autorská licence-v životě se stávají všelijaké věci hlavní je brát to vždy s humorem;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS