Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jestli je to možné, hlasuji pro fotku v perexu tohoto článku. Je skvěláR^

0 0
možnosti
JF

J22i31ř83í 98F33o63g66e78l

24. 3. 2018 8:01

Já se hlásím. Jsem důchodce a mám se skvěleR^:-).

(Uff, nenapsal jsem něco špatně?);-)

2 0
možnosti
Foto

I já se mám skvěle. Jen to koleno zlobí a dřív se unavím a to i tam, kde dříve ne.

0 0
možnosti
Foto

rychlost kolony je určená rychlostí nejpomalejšího vozidla, Rawlesovo kritérium říká, že se společnost má tak dobře jako se má dobře její nejchudší člen.

1 0
možnosti
Foto

J26a26n69a 10M94a71j64o20v10á

23. 3. 2018 22:08

Vy máte ten svět děsně černej...jarní depka?

2 0
možnosti
Foto

Tu má půlka Prahy. :-D

0 0
možnosti
JP

J67o15s90e98f 64P64o33t77r

23. 3. 2018 21:58

Paní Palková žije ve falešné virtuální realitě, nemá ani tušení co je to společnost, jaké má společnost a její jednotliví členové potřeby a tak kritizuje a kritizuje, jako správná neomarxistka, aniž by uvedla jak problém by řešila ona.

Jasně to vyplývá z vět :" Podle odborníků naše země zažívá velký ekonomický růst. Roste i prodej antidepresiv, počet duševních a civilizačních chorob, lidí závislých na drogách či alkoholu, exekucí, bezdomovců, sebevražd, zadluženost českých domácno.

Paní Palková, každý člověk má vrozený smysl pro prožívání nadpřirozena, každý člověk chce vědět odkud jde, co je a kam jde, evoluční věci tento pocit označují jako slepou uličku vývoje. Měli byste evoluci za to popotahovat, nicméně tento pocit každý člověk má.

A tak když, vy neomarxisté, tvrdě a nelítostně a samozřejmě falešně proti tomu bojujete a lidem berete tento pocit, tak se nedivte, že je to přesně tak, jak vy to charakterizujete.

Jediná cesta jak společnost v tomto směru vyléčit je, přivést ji na náboženskou platformu, tak jak se zmiňujete, že už to probíhá.

3 0
možnosti
JP

J85o60s38e81f 73P59o57t45r

23. 3. 2018 22:01

Opravuje : ne evoluční věci, ale evoluční vědci

0 0
možnosti
Foto

R^Máš pravdu, Libu, v tom, že některé skupiny lidí to mají v průměru složitější než jiné, ale i tak je to hodně individuální. A hlavně, už jsem se o tom zmínil nedávno, máme svobodu, a tak nesmíme zapomínat na její dvojče zodpovědnost.

Hezký večer:-)

3 0
možnosti
Foto

správně-svoboda bez zodpovědnosti neexistuje-nejen každý za sebe ale i ti silnější by ji měli cítit vůči těm slabším-dík za přečtení a hezký víkend:-)

1 0
možnosti
VV

Blizi se jaro, a kdyz si zde procitam ty clanky a diskuse pod nimi, vidim co rozkveta. Mozna i nadnasi.;-D

1 0
možnosti
Foto

tak vy asi pane Vladímíre kvetete a lítáte povznesen tou četbou;-D

čím výš vyletíte tím horší bude pád;-)

0 0
možnosti
Foto

Kdo nezobe antidepresiva, je out.;-)

2 1
možnosti
Foto

R^:-)tak to jsem teda out i já-mně stačí sklenka dobrého červeného vína a svět je krásný a růžový;-)

1 0
možnosti

Svět je hore v řiťú, já si snad doběhnu přikoupit nějaké zásoby.

;-D

3 0
možnosti
Foto

Ano, to udělej. Je to velmi předvídatelné.

0 0
možnosti
VH

Úplně nejhůř se žije těm pěti miliónům, které se každoročně vydají do zahraničí na vícedenní (nad 5 dní) organizovaný zájezd a dalším, kteří jedou samostatně. Ty, kteří jedou na dovolenou "jen" na Mácháč nepočítám.

Zcela mizerně žijí všichni homenessáci (cca 10 miliónů), v teple, s televizí a ti chudší jen s tou trochou jídla, kterou jsme měli v době lístkového systému (a možná proto jsme se dožili).

Je to pro Vás možná nečekané, ale důchodci jsme já i moje žena, kolem nás je spousta důchodců dalších a všichni jsme v pohodě (pokud nás nerozhází zdraví nebo Zeman).

6 0
možnosti
Foto

ano je známo že někteří důchodci-třeba ti kteří měli co dočinění s minulým režimem-a rozhodně netvrdím že to je váš případ-mají slušné důchody-tím se zvýší částka ze které se pak vypočítává průměr může se zdát že čeští důchodci jsou na tom dobře-ale je dost těch, kteří nemají ani na léky

0 1
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik