Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-DSpíš bych čekala, že po zjištění volebních výsledků Marťani zdrhnou, dokud je čas... Ale tys nějaké našla, tak teda nevím.

A ten vrabčák je nějakej rozcuchanej, asi zrovna vylezl z postele, teda z hnízda.;-D

0 0
možnosti
RK

Konečně někdo odhalil pravou podstatu skulptur, umístěných kol dokola koukolem. Já vždycky věděl, že mají ještě nějakou jinou formu, hle, neodejdu z tohoto světa nepoučen. Pfffff, co je proti nám Däniken a jemu podobní s křišťálovou lebkou, kam se hrabe na naše výtvory Stonehenge. Když ne v hokeji či fotbale, tak aspoň na bázi ufologové to světu natřeme! ;-);-);-)!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

díky Ríšo-jsem jako český Daniken v sukních-kdoví co ještě objevím-pokud mě mimozemšťané neunesou aby mi zabránili v odhalení jejich tajemství-kdybych zmizela a přestala publikovat doufám že po mně převezmeš štafetu a budeš v pátrání pokračovat-potenciál na to mášR^

0 0
možnosti
Foto

Uf! Oni jsou tady?! Ten vykulený vrabčáček je úplně nejvíc podezřelý!R^;-D

1 0
možnosti
Foto

že jo Pavlo-to bude ono;-D

dík za přečtení a pěkný víkend

0 0
možnosti
Foto

to jsem moc ráda Jane-když už i ty píšeš o politice tak mě napadlo, že situace je vážná a pomůžou nám už jen marťani;-D

1 0
možnosti
JV

J56i33r39i 88V82r13a88b48e29c

16. 3. 2018 18:17

Ten můj jmenovec dostal ale pěknou frisůru ;-D

2 0
možnosti
Foto

ochmýřené mláďátko-doufám že ho neschramstla žádná kočka:-/

dík a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
PB

P76e22t59r 82B87ü12r19g50e73r

16. 3. 2018 18:09

Překvapivě svěží!R^

1 0
možnosti
Foto

děkuju-nevím jestli tím myslíte toho vrabčáčka nebo blog jako takový-nechte mě v iluzi že jste tím myslel i autorku;-)

pěkný víkend

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Velmi slušné úlovky!

Kdo mí, umí :) (y)

(nefungují mi smajlíci)

1 0
možnosti
Foto

děkuju-fotit sice neumím ale vyhledávat objekty to mi jde-mám na to čích;-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik