Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pro zkušeného člověka je žvanil podezřelý už v momentě, kdy otevře hubu. A pak už nehrozí žádné nebezpečí. V!!

0 0
možnosti
Foto

;-Dpravda Marceli-dék za přečtení a pěkný večer;-)

0 0
možnosti
Foto

Pěknéé! Mimochodem, Libuško, vždycky mě zajímalo, když tiskový mluvčí mluví ze spaní, jestli se jedná o přesčasy? ;-D

2 0
možnosti
Foto

tak o tom jsem Zdeni nepřemýšlela-zajímavá otázka;-)

vlastně kdykoliv promluví když má po pracovní době tak je to asi přečas

0 0
možnosti
PP

P30e30t71r 96P18á10n59e77k

12. 3. 2018 22:27

Na počátku byl Rurik. A ten byl Viking.

Slovan ne!Až to bylo smíchané

vznikli z toho Slovane.

0 0
možnosti
Foto

takže něco jako pouliční směska?8-o

kdo se prohnal střední Evropou zanechal zde něco ze své genetické informace-proto jsme tak odolní-kříženci vydrží víc než čistokrevné rasy;-D

1 0
možnosti
Foto

Ale pro některé pozice je schopnost hodinu mluvit a nic neříct snad podmínkou.;-D;-)

0 0
možnosti
Foto

máš pravdu Klárko-zmínila jsem je v blogu jako ty, kteří si na žvanění založili kariéru-a že jich je;-D

0 0
možnosti
MB

Se slovem, jako s vejcem a slepicí - jak to má fungovat v pořadí ? Slovo - jako hledání myšlenek, nebo myšlenka a pak teprve verdikt - slovo ? Zažil jsem otce ze staré autoritativní školy, který nikdy, nevzal své slovo zpět. Přivodilo to následně až komicko - neřešitelné situace. Jako ženatý ! - návštěva rodičů - jdeme na pivo ! Synu, co to máš na sobě za podivnou strůj ?! (Svetr a rifle). Tak s tebou nejdu - budu pomluven ... Dobře, tvoje kalhoty - žádné nepasovaly - chuť na chmelovinu velká ! Co teď - slovo nelze vzít zpět ... Dobře, vyjdi sám z domu, já za tebou o 5 minut později ... Zpátky mu to už nevadilo ... Jistě, extrém, nicméně pořád to byla generace, která si skutečně z huby - nedělala -rdel ! Co řekli - za tím si skutečně stáli - Mj., jejich odraz dřívější výchovy živno poměrů - Podali si ruce, podívali se navzájem do očí - Obchod, se stanovenými regulemi byl uzavřen. Nelze slovo nedodržet - Ono stojí nad všemi razítky ... Dnes, jsme zase ve zcela jiném extremu ... :-)

2 0
možnosti
Foto

máte pravdu pane Bučku také se mi zdá:-/

2 0
možnosti
Foto

komentář beze slov-to je stylové vzhledem k tématu blogu-dík a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
RK

Na jednu stranu nám byl dán dar řeči, abychom se mohli dorozumět, na druhou stranu by ten dar neměla postihnout inflace kvantity. Jenže... a jsme zase u toho věčného dilematu... když muž ženám lichotí a říká jim slůvka, na která se těší, jde o pouhou radost, kterou v některých případech pragmatický vědec neocení. De facto mluvíme zbytečně (neboť tu mohu připomenout velmi půvabný český film Kolik slov stačí k lásce), ale ve skutečnosti... Jednoduše řečeno, boj kvality, kvantity a pocitu zůstane nedořešen. ;-);-);-)

1 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
RK

No, asi ve srovnání s kadencí jakou jsou schopni vytvořit některé národy, zejména Italové - paní Libuška by asi mohla vyprávět - jsme ještě celkem na hranici průměru a nadprůměru. :-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

R^Slovem (slibem) nezarmoutis, ale ciny mam radsi.:-)

1 0
možnosti
Foto

já taky Jane-dík za nákuk a pěkný večer:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ ..a mluviti stříbro, mlčeti zlato.;-):-)

2 0
možnosti
Foto

no vida Soňo, to jsem tam mohla nějak zamontovat-ale aby to zas nebylo moc dlouhý a užvanění-dík :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik