Diskuse

Dozvuky voleb

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obrazový materiál k italským volbám mě pobavil ;-D. DěkujiR^

0 0
možnosti
Foto

já děkuji za nákuk a pěkný zbytek neděle:-)

0 0
možnosti

P60e31t58r 36P34á32n53e64k

11. 3. 2018 15:22

já i na střední

0 0
možnosti

P71e57t50r 71P51á77n30e57k

11. 3. 2018 13:12

Jo,to je lepší,rozhodně víc boduje plasikový šašek v tříděném odpadu plastů než ruskoj Zemjan.

0 0
možnosti
Foto

;-)pane Petře já měla ruštinu na základce takže mě je to vlastně fuk-jsem flexibilní-ale čínsky bych se na stará kolena učit chtít nechtěla

0 0
možnosti

Inaugurační projev byl promrhanou příležitostí, jak uvedl politolog Kubáček, mj. jeho hodnocení se mi nejvíc líbilo. Jinak si zabejčené strany zůstaly na svém a vařily si svou vlastní polívčičku. Ach jo! Skončí to někdy? A jak? Přál bych si, aby se obě strany vzdaly boje, pak snad může nastat klid a mír;-)

0 0
možnosti
Foto

R^hezká utopie pane Jane;-)

dík za komentář a pěknou neděli

0 0
možnosti
Foto

R^Aby na těch práškách neskončili všichni, co to moc prožívají.;-);-D

3 0
možnosti

a nebylo by to nakonec lepší;-D?

1 0
možnosti
Foto

Berlusconi zatím nemá BERLU. Vypadá to na hezkou neděli - POČASOVĚ :-)

0 0
možnosti
Foto

ano Belusconi je na svůj věk čiperka-jako ostatně Italové většinou

ačkoliv nedávno jsem viděla finského prezidenta a přestože to také není mladík tak vypadá svěže-co my Češi děláme špatně?;-D

1 0
možnosti
Foto

Velikáni dělají boty jen proto, aby si zjistili, že jim ještě někdo vůbec věnuje pozornost.

0 0
možnosti
Foto

to připomíná logiku malých dětí-zlobí protože vědí že si tak vydupou a vytrucují pozornost dospělých;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Všichni mocní mají vždy pravdu - s tím nic nenaděláš:-P

Hezkou neděli, Libu:-)

1 0
možnosti
Foto

dík Jane tobě a Soně a kočičákům taktéž:-)

1 0
možnosti

Konečně čtivý blog, nemám problém se MZ a ani s dalšími politiky a beru ho jako doplněk humornému pohledu na věc a jeho výrony mě nevadí a připouštím, že jeho projev měl být formálnější, ale prostě je to tak jak to je.........musíme se smát dříve, než se staneme šťastnými, neboť bychom mohli umřít, aniž bychom se zasmáli.

;-DR^

1 1
možnosti
Foto

myslím že za jeho plat bychom sehnali lepí baviče ale souhlasím, že nic není tak zdravé jako se alespoň jednou denně pořádně zasmát-a dokud tu bude Zeman tak bude důvodů k smíchu dost;-D

0 0
možnosti
Foto

Já jsem si ten inauguračni projev ještě jednou v klidu přečetl a jistěže trochu vybočil z tradice. Ovšem, kdyby takto podobně některé nešvary tepal Václav Havel, sklidil by frenetický potlesk.

A pokud Vaše tvrzení z článku otočím, tak na druhou stranu není nic, za co by ho jeho odpůrci pochválili. Jedna strana nemá té druhé co vyčítat.

4 3
možnosti
Foto

kdyby jen vybočil z tradice tak prosím-ale vyřizovat si při takové slavnostní příležitosti své soukromé účty vylévat bolístky a urážet opět novináře-to už vybočuje i z pravidel elementární lidské slušnosti:-/

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS