Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Už slavíme.;-D Každému, co jeho jest, já radši zůstanu oblečená.;-)

0 0
možnosti
Foto

já myslím že kočičákovi by nevadilo kdyby viděl paničku v rouše Evině;-)

hezky si to oslav Klárko

0 0
možnosti
Foto

jak překvapivé prohlášení8-o;-D

kdo by to byl řekl že se chlapům líbí nahé ženy?8-o;-D

to jste mě fakt konsternoval;-)

0 0
možnosti
VV

Vidite, ja mam radeji ty mirne zahalene, kdyz si mohu domyslet, co se asi za tim textilem skryva.

1 0
možnosti
JK

Já to nečetl, ale k nadpisu:

Já MILUJU nahá ženská těla. Mladá. Pěkná. Jsem už takový. Díky Bohu ;-)

0 0
možnosti
VV

Vse se da zneuzit pro politicke ucely. Uz nacisti objevili Entartete Kunst. Nahe telo bylo komunistunm vzdy trnem v oku.

A je zajimave, ze v te katolicke casti Bavorska, tedy Oberbayern je zcela bezne ze se zeny, a nejen ony opaluji ci koupou zcela nahe v alpskych jezerech, ci tech v Mnichove a jeho okoli. Englischer Garten v Mnichove uz je desitky let znamy svoji toleranci k nahote. A v Biergatren Großhesselohersee je bezne, ze tam sedi u stolu zeny oben ohne. A zadne pani se kvuli tomu nerozciluji.

0 0
možnosti
Foto

něco jiného je to pane Vokoune na místech kde je tolerován nudismus a kdo nechce tak tam být nemusí-jiné to je, pokud se nahoty využívá k nějakému účelu a nebo je pohledu na ni vystavován i kdo o to nestojí-kdyby vám přinesl pivo polonahý číšník (nebo úplně ohne) nebo omylem zavadil bimbáskem o paži vaší manželky )nebo dokonce o vaší) tak nevím jak často byste do takové hospody chodil-le třeba dneska na MDŽ byste ženu potěšil kdybyste ji do nějakého takového podniku pozval na oslavu;-)

0 0
možnosti
Foto

dík Bohunko a hezky si oslav ten náš dnešní svátek;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Libu, nebudu vstupovat do sporu, jen chci rict, ze zenske telo je pro me to nejkrasnejsi, co dokazala priroda vytvorit. A proto si myslim, ze je k nemu treba pristupovat s laskou a s uctou:-)

3 0
možnosti
Foto

to je moc moudrý názor Jane se kterým nelze nesouhlasit-dík a pěkný večer:-)

1 0
možnosti
RK

Já jsem zase četl takový názor, že pokud se něčeho objeví až příliš mnoho, tak to ztrácí půvab, kouzlo méně obvyklého a tudíž vzácnějšího. Například ona móda nahých kalendářů. Jistě, mnohdy jsou motivovány ušlechtilým činem, ale v této souvislosti mi to nepřijde jako ponižování či shazování nahoty, ale spíš jako nedostatek tvůrčí invence. Přitom by byla možná spousta jiných (záměrně nepíšu zajímavějších) možností, jenže ta hrůza je vymyslet...

My muži bychom měli ženská těla obdivovat, ale také se těšit. Upřímně, je to tak trochu jako s dárky a donedávna dopisy. Ty jsou také zabalené a přinášejí nám onu těžko popsatelnou chvíli těšení... Proto bych se přimlouval - nenechme si vzít možnost si ony dárky a dopisy rozbalit, ale ani příležitost je dostat zabalené.

Libušce přeji ještě jednou hezký svátek, stejně tak všem ženám, ať už ho slaví nebo ne.

1 0
možnosti
Foto

mluvíš mi z duše Ríšo-vidím to úplně stejně-trocha tajemství a těšení dodá životu šťávu a jiskru;-) dík za přání a lituju všech žen které neslaví

1 0
možnosti
MB

Není tajemstvím, že muži se dělí na horňáky a spodňáky. Já jsem horňák, život prokázal, že je to prozíravá orientace. Čím jsem starším - tím blběji vidím. I je mi vysmíváno, že co nenahmatám - jako by nebylo. V tomto smyslu, by mne aktivistlky u volebení urny - Absolutně nemohly zaskočit ! Vidím, že nic nevidím, nějaká nevyvinutá pohrudnice ! Všem ženám k 8.3 - Vše dobré ! ... :-)

0 0
možnosti
Foto

;-Dděkuju pane Miroslave za komentář i přání:-)

a vám dodatečně také-Miroslavové slavili celkem nedávno;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik