Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JC

Mám kamarádku, jejíž dcera si vzala Itala z jihu. Ta tvrdí, že Italové hlásili větší počty migrantů, protože dostávají z EU peníze na migranty.

0 0
možnosti
PD

Schrodingerovův imigrant: Současně bere místním práci, a současně je to nemakačenko, který jen žije z dávek.

Klasika.

0 0
možnosti
LH

L73i61b18o39r 21H70a88n76u52š

12. 3. 2018 21:29

Myslím, že v diskuzi již dostala autorka jasné argumenty. My ty migranty v pohodě přežijeme. Jde ale o naše potomky...

0 0
možnosti
Foto

těm necháváme zplundrovanou zemi rozprodanou nadnárodním společnostem pokrytou solárními panely a řepkou-nemluvě o těch církevních restitucích kterými jsme je zadlužili na desetiletí;-)

0 0
možnosti
Foto

myslím že ze závěru blogu jasně vyplývá, že prezident nás nemusí chránit před imigranty-ti sem ani moc nechtějí-kdyby měl na plakátech stop kvótám tak by to bylo přesnější;-)

0 0
možnosti
JG

Myslíte, že tomu vtipnému závěru by se zasmály všechny ty znásilněné....?:-/

0 0
možnosti
VB

Jenom poznámka o odkazování na názor Zemana. Ten má do problému co mluvit jako pařez na mé zahradě.

Vůbec mě jeho názor nezajímá a stejně tak názory lidí, kteří jej považují za tzv. hlavu tohoto státu.

1 2
možnosti
Foto

také myslím pan Viléme-je to přesně tak:-)

0 0
možnosti
OU
Foto

to mělo ale být ale na plakátech rozlišeno;-)

0 0
možnosti
TT

A to já se zase klidně přiznám, že chci rozlišovat mezi Ukrajinci či Číňany a mezi mochamedány či subsaharskými Afričany. :-)

5 0
možnosti
Foto

já zas klidně přiznám že Tao je mi sympatičtější než křesťanství a čínské jídlo je určitě zdravější než knedlo-vepřo-zélo-takže já se přizpůsobím, až to tu čínští investoři vše skoupí;-D

1 1
možnosti
PH

To je ale překvapení.

0 0
možnosti
KL

piste dal, mam vasi tvorbu rad. vždycky se mi trochu zvedne sebevedomi. pokud to tedy nemyslite ironicky, to byste me zklamala.

1 0
možnosti
Foto

bohužel vás zklamu ale mám prostě ráda legraci;-)

a ironie není nic jiného než jemná forma či předstupeň humoru-což je ale většině diskutujících očividně zcela cizí-mrzí mě že vám teď asi zas klesne-to sebevědomí samozřejmě;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS