Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

I68v61a85n83a 62L94a67n91c80e

22. 2. 2018 14:29

NadherneR^R^R^R^. Uplne jsem se poznala, trochu vic cokolady, abych mela silu si zacvicit. Cvicim pet minut a jsem zadechnuta, jako kdybych bezela hodinovy maraton. Zacvicim si zitra, uklidnuju se, ale jsem z toho tak na dne, ze si jdu vzit vic cokolady. Jsem jeste vic na dne, zitra uz opravdu zacnu. Ale jak, kdyz moje telo sabotuje jakykoliv fyzicky pohyb?

1 0
možnosti
Foto

To chce pořádně pevnou vůli. Takovou jsem měla možná v osmnácti.:-)

0 0
možnosti
Foto

J62a39n 93R41ý32z65n62a79r

21. 2. 2018 22:10

Přeučit své zvyky a preference tak,aby nás vedly k tomu, co je nám skutečně prospěšné je základní rébus našeho života :-)

1 0
možnosti
Foto

to s vámi souhlasím pane Rýznare, ale je to fuška-dík za komentář a hezký večer:-)

0 0
možnosti
ZH

:-) mně už před časem všechno zakázali; zůstala mi už jen zrnková černá káva; bez ohledu na vnitřní našeptavače vítězí nakonec lékaři R^

0 0
možnosti
Foto

ale kdybyste neměl silnou vůli pane Zdenku tak ani lékaři nemají šanci:-)

držím palce a obdivuju že jste tak statečnýR^

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

to je právě můj problém paní Laďko:-)

vím co bych měla a neměla, ale ne vždy to dodržím;-)

0 0
možnosti
Foto

Téééda, Váš organismus snad chodí ke mně na návštěvu, protože mi někdo našeptává to samé a já doteď netušila, kdo to je ;-D.

1 0
možnosti
Foto

;-Dto jsem ráda že v tom nejsem sama;-D

tak ať tomu našeptávači odoláte--pěkný večer;-)

0 0
možnosti
RK

Je to zajímavé, Libuše, že podobné dialogy s mojí tělesnou schránkou absolvuji také. Sice jsme už stanovili nějaké kompromisy, ale ona třetí strana, tedy chutě, vesele vítězí. Až jednou přišel skutečný teror v podobě pana doktora, majícího cca 165 kg. Pohlédl na mě a pravil: Chlape, vy ste tlustej! Na můj pochybný šleh okem pravil: Na mě nekoukejte, já si to umím odborně zdůvodnit. Když pak asi 15 minut nepřetržitě mluvil a byly to samé zákazy, došlo mi, že asi bude zle. No, nebyl jsem nejvzornější a občas sem tam zahřeším, jak to tak bývá, ale vidina něčeho ostrého za asistence dnes už do zelena oděných lidí s rouškou na obličeji a bažící po krvi je pořád silná. Ty si moc rád odpustím.

0 0
možnosti
Foto

ty dialogy asi provozuje víc lidí Ríšo;-)

ale občas zhřešit neškodí-jinak by byl ten život dost pustej;-D

0 0
možnosti
Foto

Jsem toho názoru, že trocha teroru je potřeba, modernímu člověku jsou geny po pralidech spíš k vzteku.;-D Ale... cvičit po ránu mě nikdo nepřinutí, touhle dobou mi to nejde.:-/;-)

1 0
možnosti
MK

Nejlepší je ranní studenná sprcha - absolvuji denně. :-)

0 0
možnosti
Foto

Tělíčko si dělá zimní zásoby, protože se musí připravit na jarní zápřah - to je prostě příroda. A čokoláda se do toho taky počítá.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Spíš jsem si dneska po té čokoládě říkala, že to na jaře vyběhám.;-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Člověk míní, tělíčko mění.;-)

2 0
možnosti
Foto

to jste Soňo vystihla moc pěkně-budu ho muset krotit;-)

0 0
možnosti
Foto

R^Hlavně to s tím "zdravým" terorem nepřeháněj, Libu nebo se tělíčko naštve a pěkně Ti to spočítá;-D

1 0
možnosti
Foto

toho se právě bojím Jane-proto jsem tak opatrná;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik