Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Libuše, trvalo mi dva měsíce, než jsem si konečně správně přečetla celé Vaše jméno i příjmení. Pardon, ale byla jste pro mě dlouho Špalková...;-DJá jsem ale chaotik. ;-( Na Aišu už si nezvyknu. ;-D

0 0
možnosti
Foto

nevadí Bohunko Špalková by na mě sedlo také nekdy jsem natvrdlá jak špalek- a taky tak tvrdě spím-dík za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že jste se domluvili.R^

1 0
možnosti
Foto

no komunikovali jsme anglicky ale některé ženské uměly jen arabsky tak jim to tourleader překládal

zajímavé ale je že pár zdvořilostních frází které mě naučili jsem pak použila u skupinky Maročanů a ti mě hned upozornili že to je egyptská arabština podobně pak to bylo se turisty z Iráku-i ti mi hned řekli, že mi sice rozumí, ale že irácká arabština se od té egyptské trochu liší-no člověk se pořád učí něco nového-celý život-dík za nákuk a pěkný víkend s kočičákem:-)

a zkus mu občas kromě konzervy dát skutečné masíčko;-)

2 0
možnosti
Foto

dík Jíťo pěkný víkend-Praha zdraví Moravu;-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju Martino a hezký páteční večer;-)

0 0
možnosti

J45i59r73i 85T96i88c36h27y

16. 2. 2018 17:28

V Kanade jsem se nikdy neprejmenoval na George (i kdyz v protektoratnim rodokmenu mam JIri Jan v ceske casti a Georg Johann v nemecke. Chteli mne nazyvat Dzery, Eric, Yuri, ale ja jsem je presvedcil a on se naucil rikat Jiri. Proc ne, kdyz jinym rikaji Mujumdar, Ahmed a podobne.

1 0
možnosti
Foto

to ř pro ně byl asi tvrdej oříšek;-)

dík za komentář a pěkný víkend

1 0
možnosti

V Brně je Libuše Liba, nevím jak v jiných končinách. Ale Libu by zvládli, ne?

0 0
možnosti
Foto

v Praze je L ba taky nejběžnější varianta-a když zlobím tak jsem Libuna;-)

dík za komentář a hezký večer

1 0
možnosti

Pravda, sice turisty neprovázím, ale také jsem si užil svoje. Dokonce při jednom jednání o možném podstoupení mé literární činnosti do zahraničí mi jeden zájemce zcela vážně řekl: vy se svým jménem máte vystaráno, jen si tam, pro všechno na světě, nedávejte III. A víte, že jako Aiša máte minimálně jednu velmi významnou literární jmenovkyni?

1 0
možnosti
Foto

to vaše jméno je fakt superR^;-Dnebo je to pseudonym?

s tou Aišou vím jen že to byla Mohmedova manželka a že to v arabštině znamená živá-což zatím jsem;-D

jinak že by Sherry Jones?

0 0
možnosti
Foto

Libuše je hezké jméno, Aiša takové veselé, jenom nevím, jestli by mi to tak připadalo, kdyby mě tak někdo oslovil.;-):-)

0 0
možnosti
Foto

no přežila jsem to Soňo, lepší než slyšet jaké patvary z té Libuše jsou schopní udělat-v jednom italsky psaném průvodci je dokonce z kněžny Libuše Libussá:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik