Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak u mě se to asi vylučuje. Jsem pro dominantní samce. Měla-li by se pozice otočit, stanou se pro mě nezajímavými a tudíž budu nejspíš muset změnit orientaci. ;-);-D

0 0
možnosti
Foto

tak vše má určitě své limity-imponovat chlap musí ale když je té dominance příliš tak je to peklo-všeho s mírou, řekla bych-dík za přečtení a hezký víkend:-)

0 0
možnosti

D69a72v77i98d 22V88l25k

24. 1. 2018 8:23

Libuško 40x??? Nestraš.Kdy bych asi tak prodával kachličky???;-D

0 0
možnosti
Foto

při dobré časové organizaci jde všechno-když se chce;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Tak to je opravdu jen sen. Skoda.:-)

0 0
možnosti
Foto

třeba se v příštím životě narodíš jako bonobo;-)

ale zase jak budeš snášet ten matriarchát a dominantní postavení samic?8-o

1 0
možnosti

Opicema Bonobo obstastnovala kdysi snad denne jakasi Liska na Neviditelnem psu.

0 0
možnosti
Foto

tak to jsem promeškala ale nedávno byl o nich v TV dokument a to mě inspirovalo k napsání blogu

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

nicméně to ukazuje, že sex a jeho frekvence je možná v přímé úměře s mírumilovností-proto možná třeba lidé, nucení žít v celibátu, dokáží být dost agresivní:-)

1 0
možnosti
Foto

Chápu, že poměry ve společnosti šimpanzů bonobo jsou snem mnoha feministek. Na druhé straně ovšem společnost šimpanzů bonobo jaksi nezaznamenává žádný progres v porovnání s námi lidmi.

0 0
možnosti
Foto

přijde na to co máme za progres;-D

netřeba připomínat koncentráky nebo Hirošimu aby si člověk uvědomil, že vše má rub i líc as takové peklo jako člověk žádný jiný živočišný druh zosnovat nedokázal

0 0
možnosti

J29i44r86i 48V39r63a80b44e86c

23. 1. 2018 17:21

Je to mimochodem nejmírumilovnější druh opic, žádné hádky a rvačky . Vše řeší prcáním. Každý s každým. Jsou to hippie.

0 0
možnosti
Foto

vždyť říkám že jsme sto let za opicema;-D

i s tou mírumilovností máme co dohánět-dík za komentář

0 0
možnosti

Matematicky vzato, pokud by u nás trval deset minut, jsme na tom stejně:-):-)

0 0
možnosti
Foto

;-Dpravda-je to i praktičtější proč se tolikrát denně svlékat?;-D

0 0
možnosti
Foto

:-)R^ Jenom bych, jen tak pro zajímavost, doplnil, že bonobové jsou zvláštní i tím, že byli objeveni ve třicátých letech minulého století v muzeu. Do té doby se nerozlišovali od klasických šimpanzů.

0 0
možnosti
Foto

ano to jsem také někde četla-původně si mysleli, že ta lebka je tak malá protože se jedná o nedospělého jedince až pak se přišlo na to že je to samostatný druh

dík za doplnění

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik