Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Konečně (po tom volebním šílenství) jednoznačně pozitivní článek. Není nad to, když vám vědci potvrdí vaše osobní zkušenosti. ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Mám po šedesátce 18 let, to dokazuje funkčnostR^R^;-D

0 0
možnosti
Foto

rika se ze denne stamprdle slivovice a nemoci se te ani netknout , no nevim na me je slivka moc siilna nicmene pokud je pravda ze zivot zacina po 50 /pro me/ tak se moc tesim! A vubec pry zivot za cina po 40, predtim to byl jen pruzkum !!:-P

0 0
možnosti
JL

Dodam vam par let, pani Palkova. Me se ty leta hromadi a nevim co s nimi. Dam zdarma!!!

0 0
možnosti
Foto

Radši si to hned někam zapíšu, abych na to za více než deset let nezapomněla.;-) A fakt to funguje?;-DR^

0 0
možnosti
Foto

já co si nezapíšu taky hned zapomenu-dík za přečtení a pěkný víkend:-)

1 0
možnosti
Foto

Libo, upozorňuji, že to nestojí za to! Svému tělu vysvětli, že i když je Ti 35 tak už piješ na konto svých šedesátin. Určitě to pochopí!;-DR^!!

Výborně zvolené téma!!

0 0
možnosti
Foto

díky za skvělou radu ale tak dobře lhát neumím, aby mi těch 35 někdo uvěřil;-D

0 0
možnosti
Foto

No to jsou mi novinky. Před časem prý vyzkoumali, že po padesátce není kocovina a teď ještě tohle. Možná přestanu litovat, že jsem si svůj podíl nevypila náctiletá.;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

ale s tou kocovinou to bude pravda-mohu potvrdit-anebo jsem se už naučila pít a vím kdy přestat

1 0
možnosti
Foto

Vidíš, Libu a já si pořád říkal, proč mi to pivo tak chutná;-D

Holt skutečný život začíná až v šedesáti, to tvrdím už tři roky;-)

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-Dtak už aby mi to taky začalo-už delší dobu mám pocit že žiju nanečisto tak dík žes mi potvrdil, že to nejlepší mám před sebou

2 0
možnosti
Foto

No tak, mně už šedesát bylo před dvěma lety, a opravdu není o co stát. Ale s tou kořalkou tomu věřím. Každej den, pokud tedy nehodlám jet do práce, si dávám pohárek slivovice, whisky, nebo jiné dobroty. Naši dědci to dělali celej život. A člověku se hned zdá, že ten svět není tak hnusnej, jak se mu jeví těsně po probuzení. ;-)

2 0
možnosti
Foto

R^máte pravdu, hlavně v tomhle počasí by to ani jinak nešlo;-D

0 0
možnosti
JK

Není nad to mít alkoholismus vědecky podložený. ;-) Takže je to tak striktně rozdělené, že do šedesáti chlast škodí a po šedesátce prospívá?

Nejdřív jsem si myslel, že chcete mít šedesát, abyste mohla radit. Za mých mladých let se říkalo: Neraď, není ti šedesát, v Moskvě jsi nebyl, Lenina jsi neviděl. ;-)

Jinak mi bylo šedesát před několika roky, žádný alkohol nepiji a je mi dobře, a také nepociťuji žádnou zvláštní změnu ve srovnání s dobou, kdy mi ještě šedesát nebylo.

0 0
možnosti
Foto

hned se to lépe a veseleji pije když to schválí vědecké autority:-)

a radit se dá v každém věku-pěkný večer:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik