Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ani knezem, ani rodit - osud me sem prsknul s jinejma planama

0 0
možnosti
Foto

člověk míní - Pánbůh mění:-)

dík za nakouknutí

0 0
možnosti
Foto

Pokud chce někdo z můžů rodit, neměl by mu v tom nikdo bránit. Ale je to ambiciózní cíl:-)

0 0
možnosti
Foto

muži bývají ambiciózní:-)

já bych jim v tom rozhodně nebránila;-D

dík za komentář

0 0
možnosti
Foto

J30a46n 18P27r89a44ž69á13k

22. 11. 2017 10:58

R^Libu, nějak Vám nevím. Nemám ambice ani rodit, ani se stát knězem.;-)

Krásný den:-)

3 0
možnosti
Foto

já už mám odroděno Jane a jako zapřísáhlá ateistka kněžkou být rozhodně nehodlám, takže ani pro mě to není téma dne-což mi nebrání se nezamyslet nad tím, co se děje a co říkají lidí kolem mě:-)

dík za nakouknutí a pěkný den:-)

0 0
možnosti

Ženy bohyně - matky zkrátka zbožňuji. Jo a tento Váš blog je boží.;-) Jediné s čím mají bohyně problém, je najít toho pana "Božského", co zaseje semínko budoucího božího stvoření. Asi to od někoho schytám, ale věřím, že Bůh se tomu směje;-)

1 0
možnosti
Foto

při troše shovívavosti a fantazie může být panem božským i normální chlap-když ho miluješ není co řešit;-D

děkuju za komentář a pěknou středu;-)

1 0
možnosti

P17e36t20r 90P90á45n85e71k

22. 11. 2017 8:49

To je dobře nadhozeno,to stojí za úvahu.Budu o tom přemýšlet.Ale takový "vlašák",to je pašák co?

0 0
možnosti
Foto

děkuju za nakouknutí Petře a co se vlašáku týká, ten miluju:-):-)

pěknou středu;-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS