Diskuse

Erotematika

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zajímavé, jak naše myšlenkové pochody probíhají - erotematiku coby pojem si rádi pleteme s erotikou. Psychologové to nazývají "freudian slip" anglicky, jak se to nazývá česky nemám tušení). Chtělo by to více se začíst de Freudových teorií;-DAle ta erotematika je zajímavé a také aktuální téma.

0 0
možnosti
Foto

ano Dane každého napadne erotika jako z řeckého Eros-bůh lásky ale ono to je sice také z řečtiny ale z erotain-kladení otázek-je to tedy záměna významů dík za nakouknutí a hezký den

0 0
možnosti

D49a65v67i96d 77V65l15k

20. 11. 2017 18:49

No toto já jsem v podstatě velmi zdatný Eromatik;-D

0 0
možnosti

D90a19v13i65d 20V37l87k

20. 11. 2017 18:50

Teda Erotematik, nebo Erotosklerotik????;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Moc pěkné téma! Se slovy se dá opravdu žonglovat, jak je komu libo. Poslední dobou je to přímo móda, řekla bych.;-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju Martino-já myslím že to oblbování lidí pomocí verbálních sugescí existovalo odjakživa-j\k se člověk naučil mluvit:-) dík za komentář a pěkný večer

0 0
možnosti

R^ Tak jste mi nasadila brouka do hlavy: jaký asi přístup k ženě zvolí sofistikovaný erotoman. Na to mi ten selský rozum nezabírá;-D

0 0
možnosti
Foto

;-Dpozve ji domu na sbírku brouků nadhodí nějaké erotické téma a svalí ji sofistikovaně na otoman;-D

zcela po selskuR^

dík za nakouknutí, snad jsem vám toho brouka z hlavy zas dostala

2 0
možnosti

Jo, když je něco moc sofistikovaný, mám se před tím na pozoru:)R^

0 0
možnosti
Foto

a děláte dobře Romane-já taky;-D

dík za nakouknutí a pěkný den

0 0
možnosti

Popravdě jsem čekal erotickou povídku.

Nevadí, příště.:-P

0 0
možnosti

Ero l'unica persona nella casa publica./ Námět/.Není zač.

0 0
možnosti
Foto

J26a64n 37P43r44a24ž65á21k

20. 11. 2017 13:11

R^Kdyby se ti erotematikové v politice věnovali raději erotice, určitě by nadělali míň škody:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Perfektní, vadařený blog, zhltla jsem ho jedním dechem, čtivý, zábavný a poučný. Dodnes jsem nevěděla, co erotematika je, ba dokonce že takové slovo existuje. Při čtení nadpisu jsem myslela, že je to nějaká slovní hříčka;-D;-D.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS