Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠM

neznám nic horšího než uřvaný taliánský tůristy,co nedbají ani toho,že tam jsou i jiné skupiny a ječej si to svoje i přes napomenutí průvodkyně....finále - když zařval náš průvodce, konečně zmlkli a čuměli ,co se jako děje, že to způsobili oni - to jim snad ani nedošlo...

0 0
možnosti
DP

Já bohužel taky dost křičím, před mnoha a mnoha lety, to sem byl ještě nezodpovědný náctiletý, lety došlo při mém amatérském chemickém pokusu k výbuchu a poškození sluchu, špatně vnímám hluboké tóny, a jelikož mám podle ostatních dost hluboký hlas, tak se špatně slyším a často křičím. Velký problém mám s telefonováním, hlavně s lidmi v Japonsku, tam je zvýšený hlas považován za vrchol nezdvořilosti. Když už je řeč o Japonsku, jak čtu z Vašich blogů, máte s Italy stále nějaké vzrůšo. Copak zkusit se naučit japonsky;-)a dělat průvodce Japoncům? Ovšem to bu toho vzrůša bylo asi na Vás zase moc málo a byla by to možná nuda.;-) Jinak sem v ČR, všimnul že japonští skupinoví turisté nemají českého japonsky mluvícího průvodce, český průvodce mluví anglicky a japonský průvodce, či většinou průvodkyně to překládá do japonštiny, to se ale dost "ztratí v překladu". Japonsky mluvící český průvodce by asi vydělal majlant, ovšem takových lidí bude jako šafránu a asi si líp vydělají jinde. :-)

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu Dane japonština by byla lukrativní-uvažuji o tom, ale zatím mě nic netlačí protože anglicko-italsky si vystačím a práce je stále dost

před časem se Okamura snažil prosadit, aby zde směli bězně průvodcovat japonští průvodci bez pomoci českých kolegů-čímž by cestovky ušetřily za místního průvodce-jenže aby Japonec dostal licenci pražského průvodce musel by složit zkoušky v češtině- ani nevím jak to nakonec dopadlo a jestli tu vyjímku Okamura nakonec prosadil

ale třeba v prodejně českého křišťálu Erpet je pár japonských prodavaček

dík za nakouknutí a příjemný večer

0 0
možnosti
PP

P31e74t85r 18P58á70n52e52k

5. 11. 2017 18:48

Bene,bene.S těma Taliánama("a jak ta průvodkyně") Vám to jde,dá se tomu věřit.To ostatní nemá takovou šťávu.Bylo by zajímavé to přeložit i na nějaký italský blog.

0 0
možnosti
Foto

děkuju pane Pánku už je něco v jednání-ozval se mi jeden Čecho-švýcar z italsky mluvící části Švýcarska který četl Italskou invazi v Praze že by to vydal v italštině-tak uvidíme

dík za nakouknutí pěkný zbytek neděle

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že ve své profesi zažíváš nejednu "vtipnou" situaci, Líbo. To já už jsem doma z práce tak "vyřvaná", že mluvím spíš potichu. Ale taky mám profesní deformaci: často poučuju.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

tak s tím poučováním to mají asi všichni učitelé-já když mám ve skupině nějakého pedagoga tak se ke slovo skoro nedostanu;-D

dík za přečtení a hezkou neděli-nebo spíš její zbytek:-)

1 0
možnosti
Foto

podle něktrých řvu furt...ale všichni uznávají, že mizerně slyším:-)

1 0
možnosti
Foto

H36a98n18a 73V92l60k49o92v15á

5. 11. 2017 16:50

Také - důvody uvedeny níže - s přibývajícím věkem hůře slyším. Takže nakonec mluvím nahlas a pomalu ( a občas dvakrát opakuji - pracuji s dětmi) a někteří známí už mi s pochopením říkají "nám stačí jednou a potichu". Ale já se potichu přestávám slyšet.

1 0
možnosti
Foto

"Neřvi," mě při telefonování pořád upozorňuje manželka. Asi mám podvědomý pocit, že tu vzdálenost musím překonat vlastním hlasem.

R^Hezké povídání, Libu.:-)

2 0
možnosti
Foto

;-DTohle měla moje babička. S normálním telefonem i pak s mobilem.:-)

1 0
možnosti
VV

Moje zkusenost, lide kteri spatne slysi mluvi hodne nahlas. Kdyz pak dostanou naslouchatka, hodne se ztisi.

Tady na ohybu Dunaje potkavam denne pruvodce po meste, se skupinama turistu. vsem visi neco na krku a zrejme to funguje. Protoze jsem take jednim z nedoslychavosti postizenych, mel jsem moznost vyzkouset si jeden System, Firma Phonak pro nas usporadala demonstrativni prohlidku mesta. Vsem nam rozdala krabicky na krk, pridala nasim naslouchadlum jeden program a zu to jelo. Dokonce to melo tu vyhodu, ze fungovala i oboustrana komunikace. My slyseli pruvodkyni a ona pripadne nase dotazy.

0 0
možnosti
Foto

Je to tak pane Vladimíre, ještě že se ta technika tak rychle vyvíjí, když jsem s průvodcovánm začínala tak takové vymoženosti neexistovaly

dík za komentář a pěkný večer

0 0
možnosti
Foto

"Nekřič, my tě slyšíme," to znám!;-D;-) Nedávno jsem přestala mluvit, a hned bylo doma podezření, koho jsem seřvala.;-O:-)

0 0
možnosti
Foto

tak to jsem ráda že nejsem sama Klárko:-)

dík za nakouknutí a pěknou neděli

1 0
možnosti
Foto

Taky mluvím nahlas, vlastně křičím a jde mi to až ze žaludku. Nejsem průvodkyně ale učím plavání na bazénu se šílenou akustikou. Mám tam sice mikroport a ozvučení, ale ozvěna je taková, že stejně není rozumět Takže mluvím nahlas a p o m a l u.

Někdy mám pocit, že už jsem si tímto způsobem vymluvila reflux jícnu.

0 0
možnosti
Foto

tak mě alespoň paní Hano chápete-nahlas a pomalu-to máme podobné:-)

dík za přečtení a pěknou neděli

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS