Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Takže jste prohrála jen o jednu otázku? No tak to jste nad tou druhou ženou zas tak velkou převahu neměla...

1 0
možnosti
Foto

je vidět že nesledujete vědomostní soutěže nebo přesnějiřečeno nevíte jaká pravidla v téhle konkrétní soutěži byla

je legrační vyjadřovat se když nevím o co go:-)

v posledím kole se sází nahrané body a jelikož paní neměla co ztratit tak vsadila všechno a tím se o dva bodíky přesunula přede mě-kdybych i já Radka Johna poznala a uhodla, tak by byla bodově za mnou-ale stalo se a věřím, že má smůla a prohra někoho i potěšila-třeba vás asi ano:-)

0 0
možnosti
Foto

H62a76n82a 51V43l87k35o48v86á

2. 11. 2017 10:24

:-) ... a co teprve Conchita Wurst....

Vám R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

tak Conchitu bez plnovousu by asi nepoznal nikdo;-D

dík za nakouknutí paní Hanko a hezký den:-)

0 0
možnosti

To já jsem také byl druhý v soutěži Co víš o Sovětském svazu, a nechlubím se.:-P

2 0
možnosti
Foto

jen se pochlubte Ondřeji a napište o tom také blog:-)

dík za nakouknutí a opožděná gratulace k druhému místuR^

0 0
možnosti

D68a51v91i71d 82V52l41k

1. 11. 2017 18:22

Sakra Libuško já Vám tak fandil;-(

0 0
možnosti
Foto

asi ne dost Davide a trochu jste to flákal:-)

ale tohle bylo už hodně dávno

až zas přístě někam do televize polezu tak vám dám vědět dopředu abyste fandil v reálu a třeba to zabere

dík za přečtení

0 0
možnosti

Jednou jsem se ze srandy přihlásil do toho televizního taxíku a Jaru(moje přítelkyně) se mnou za nic nechtěla jít, že se nechce nikde ukazovat. Všechny otázky jsem věděl a nahrál 6000Kč, což jsem mohl zdvojnásobit poslední otázkou: "kdo hrál hlavní roli ve filmu Petrolejové lampy?" No a byl jsem v čudu, všechno vniveč a pěšky domů:) Tam jsem sprdnul Jaru, že za to může ona, neboť ona je chodící filmová encyklopedie:-) Bulvár!? Dyť to ani nehoří a ani boty se tim nedaj vycpat a vysušit....:-)

0 0
možnosti

Taky bych šel pěšky.

0 0
možnosti
Foto

Hlavně, že se tomu nakonec zasmějete a podělíte se o to.;-);-D Tak blbá otázka v rozhodujícím momentě, to je jak ze života... A bulvár stejně číst nezačnu, když se mi omylem dostane do ruky, akorát se rozčílím.:-)

0 0
možnosti
Foto

je to už dávno Klárko takže se už smát můžu ale dlouho mě to trápilo-přijít tak blbě o tolik peněz:-/ ̈dík za nakouknutí a pěkný večer

1 0
možnosti
Foto

R^Libu, nic si z toho nedelejte, nebyt tech nastudovanych vedomosti, mozna byste v te soutezi vypadla daleko driv, takze by Vam znalost te jeho oholene tvare ani nebyla nic platna.;-D

Hezky den:-)

1 0
možnosti
Foto

dík z přečtení a útěchu:-)

hezký zbytek dne

1 0
možnosti
Foto

hezký:-)R^... a chápu... docela v mnoha věcech stejně;-) běda, jak se mi z televize na zdi zeptají, co je to z té Růžové zahrady za nadějnou mladou herečku...No tak budem chudý, noó:))

1 0
možnosti
Foto

tak v seriálech se nevyznám už vůbe8-o

ještě ty obálky bulváru si občas stihnu prohlédnout když v trafice kupuju cigarety nebo lístek na na metro

dík za přečtení e hezký zbytek dne-a chudoba cti netratí-teda prej říkaj to:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS