Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mám potřebu něco tvořit, a tady se o to můžu podělit. I když poslední cca dva roky radši fotím, je to bezpečnější.:-);-)

0 0
možnosti
Foto

fotky nebo texty-každý se vyjadřuje jak je mu to nejvlastnější:-)

a vaše blogy se mi Klárko líbí

dík za komentář a dobré světlo a zajímavé náměty na dalším foceníR^

0 0
možnosti

E49d77n75a 17N15o42v96á

30. 10. 2017 20:54

Já píšu blog dost z rozmanitých a možná protichůdných důvodů.

Začala jsem, protože mi přátelé na instagramu psali a povzbuzovali, že je vazne skoda, ze píšu jen komentáře pod fotky a ze bych mela začít psát tu knihu nebo alespoň blog..

Tak jsem zacala s blogem a nic moc jsem od toho nečekala. Idnes byla jediná platforma, kde mi přišlo, ze muj blog bude nejak minimálně propagovan mezi dalsi osoby, jinak by blog zapadl v dalších anonymních sférách..

Píšu, neboť me to bavi. Píšu a doufám, ze jednou vydám knihu, coz je mé dlouhodobé prani, takze si dělám takovou reklamu. . Píšu a chci psát jinak, otevřeně o věcech, cynicky a s nadhledem. Nepíšu, abych se vypsala ze svých pocitu a nálad, coz si nejak lidé mysli. Nepíšu, abych skodila a pomlouvala, coz si mysli muj ex přítel a mnozí ex pratele.

1 0
možnosti
Foto

jen v tom pokračuj Edno držím ti palceR^

0 0
možnosti

Tady na iDnes je taková zvláštní blogosféra, je tady dost vyhraněný okruh témat. Jaksi se nemohu nikam zařadit - politika je téma, do kterého bych se nepustila, svoje soukromí člověk poodhalí sem tam v nějaké diskuzi, ale nikdy bych si netroufla na celé články(rodina by mne pak přizabila) a to ostatní je příliš různorodé.

Svůj blog však mám, ale jinde. Je to takový hobby blog, takový můj občasníček, kam zaznamenám, co zrovna dělám, případně přidám fotky a návod. Kamarádky a neteře dostávají upozornění a pokud je téma zajímá, můžou si ho přečíst a já jim nemusím psát dlouhé maily, ve stylu "jak se mám a co dělám".

Až jednou nebudu na nic zajímavého stačit, tak si ty články zarchivuji a blog zruším.

0 0
možnosti
Foto

děkuju za nakouknutí paní Marie a ráda k vám také nakouknu:-)

pěkný večer:-)

1 0
možnosti
Foto

Já píšu asi hlavně kvůli tý radosti ze psaní. Prostě, když mne něco napadne, sednu a hrábnu "do stroje". Když to někdo ocení, o to větší mám radost, když ne, nehroutím se z toho.

Měj se fajn, Líbo, a piš, co tě baví.R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

stejně tak Pavlo-je to radost když se člověku podaří zformulovat co má na mysli- a když to někdo pochopí-byť jen jeden z tisíce, tak je to radost dvojnásobná

pěkný večer:-)

a moc mě mrzí že jsme se na té autogramiádě minuly;-(

0 0
možnosti

D44a18v41i88d 56V65l40k

30. 10. 2017 16:58

Já píšu pro radost.Sobě i ostatním a někdy taky když se vzteknu(občasná politika) Bratr se mě onehdá ptal: Ty vole ty musíš být v balíku,kolik máš za jedno přečtení??? Aspoň desetník? Nechtěl mi věřit , že nic, nemůže pochopit proč to teda píšu? Sakra ale ten desetník by byl dobrej, chodil bych za ně na obědy;-)

4 0
možnosti
Foto

Ano Davide spousta lidí si myslí co z toho máme8-o

a já si také někdy říkám jestli bych všechen ten čas trávený psaním neměla využít jinak-třeba víc cvičit a běhat;-D

dík za nakouknutí a pěkný večer

2 0
možnosti

"Někdo se snaží šířit své politické názory".... To je tak 70% článků. Dobře, i to se musí. Řekl bych: "zaplaťpámbů za ten zbytek:)"

7 0
možnosti
Foto

máte pravdu Romane té poliiky je tu více než dost:-)

dík za přečtení a pěkný den

0 0
možnosti

Taková všehochuť: zábava (humor), terapie, ale i provokace, neotřelý úhel pohledu, hrátky s jazykem, vděk Matce Přírodě...zkrátka jaká přijde inspirace, baví mě to. Nejen psát, i číst a "pokecat" formou písmenek:-)

0 0
možnosti
Foto

souhlasím a mám to také tak

dík za nakouknutí a pozdravujte želvičky:-)

1 0
možnosti

bavi me to a pisu i proto, aby se lidi rozpomněli, vzpomněli, začali mluvit, nebo psat

3 0
možnosti
Foto

také jsem si Marku všimla jak rychle zapomínáme a neškodí občas něco připomenout dík za nakouknutí-a už nechoďte do hospody v papučích-začíná být tam venku bláto a mokro;-)

1 0
možnosti

Moje motivace k psaní článků se dá zhruba rozdělit do těchto kategorií:

1. Pro sdílení myšlenek a názorů, které by pro někoho třeba mohly být nějak přínosné.

2. Pro inspiraci. Zatím pouze pár článků.

3. Jako reakci na jiný článek (články), u kterých si myslím, že je autor někdy až fanaticky jednostranný - tzv. korektivní články. Zatím pouze pár článků.

A proč píšete články Vy? :-)

0 0
možnosti
Foto

dík pane Michale za komentář, v podstatě to mám podobně jako vy - ti fanaticky jednostranní autoři mě také občas zvednou ze židle

pěkný den:-)

0 0
možnosti
Foto

J52a67n 59P59r31a93ž73á66k

30. 10. 2017 12:04

R^Dobrý článek, Libu. Většinou píšu pro radost, potěšení a pobavení (čtenářů i své), občas se naštvu a zabrousím do kalných vod politických, to pak tu radost moc nepřináší. Ale nejradši píšu články o umísťovacích výstavách, občas to zabere, někdo si po jejich přečtení vybere zvíře a pak ho opravdu adoptuje. Není to sice často, ale má to svůj smysl.

Hezký den:-)

5 0
možnosti
Foto

já od vás čtu Jana ráda všechno-není zase tak moc lidí kteří jako vy dokáží napsat úplně o všem.a ty umísťovací jsou určitě užitečné, jen mě vždycky rozesmutní kdyý vidím, kolik těch chlupatých miláčků je bez domova

dík za nakouknutí a pěkný den:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik