Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuše, já tohle "téma" sleduji z povzdálí už několik dní. Možná, že se tady zbytečně řeší neřešitelné. Každý má právo vypadat, jak chce. To je věc jeho osobního vkusu a preferencí. Já vyhlížím na své profilové fotce jako "šedá myš". Zcela záměrně jsem vybrala tohle selfie, říká o mne, že nemám potřebu vyčnívat. Třeba časem zvolím nějakou jinou, hezčí a výraznější podobenku.

Jiný problém je, jak nás vnímají druzí, ti mají také právo myslet si své a pokud jejich názor není úplně lichotivý, možná by měli zvážit, jestli ho říct nahlas (a proč vlastně).

Názory na krásu ve věku 40+ (a více) se různí. Pro ilustraci zasílám odkazy na fotky 2 známých žen. Ta první kdysi vyhrávala soutěže krásy, kdežto o té druhé za mlada říkali, že je ošklivka. Věkem je dělí osm let, nicméně snažila jsem se vygooglit fotky, kde jsou zhruba stejně staré. Bůh suď, která je nyní krásnější a proč, ale možná že více lidí by se přiklonilo k variantě B). Kdo ví. Každý jsme jiný a máme rozdílné názory.

A) https://cdn.i0.cz/public-data/0f/32/cb3df9bb390393a2b37bea4afdf6_w680_h1024_gi:photo:384557.jpg?hash=c9cad1218f2318d73b7ea27727df9b16

B) http://feminity.zoznam.sk/cacheImg/obr/675px/iva-janzurova-osobnosti-profil-540.jpg

2 0
možnosti
Foto

děkuju Pavlo za názor-kdyby se to vytáhlo v nějaké diskuzi na toto téma, tak to beru ale vystřelit to jen tak uprostřed kotroverze ohledně islámu:-/někdo poukazuje na to že muslimky jdou chudinky protože se jim nařizuje jak mají vypadat a vzápětí je schopen tě odsoudit jen kvůli nápadnému make-upu

opravdu si myslím, že to se hodí do bulváru a ne sem

ještě jednou dík a pěkný večer :-)

0 0
možnosti

P98e52t64r 63T89o35m98e58k

25. 10. 2017 12:01

Moje rada je......jinou.

2 0
možnosti
Foto

vy už jste tu zase? myslím že jsem vám už jednou slušně sdělila že lidi kteří posílají na facebook pozdravy typu nazdar vylízaná botoxová blbko bych pod svými blogy nechtěla nadále potkávat.ikdyby na profilové fotce vypadali krásně jako Ben Affleck a usmívali se sladce jako Tom Cruize děkuju že budete mé přání respektovat

0 0
možnosti
Foto

Vaše starosti bych fakt chtěla mít.:-P

4 0
možnosti
Foto

děkuju za nakouknutí Šárko, nemyslím že jsou to starosti-spíš jen takové plky-každý tu zkrátka píšeme o něčem-když mi někdo doporučí, abych se nad něčím zamyslela, tak se tady nad tím zkrátka zamýšlím:-)

pěkný den

0 0
možnosti
Foto

Libuško, co nějaká fotka, nelze se zavděčit všem. Proto je důležitý být sám sebou, bejt férovej a slušnej

2 0
možnosti
Foto

moje řeč Pavle-nechte brouky žít-i ty co se vám nelíběj;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak na fotkách se vidět nemusím, v zrcadle už vůbec ne, ale přesto se musím mít ráda, jinak by ten život stál za starou belu a to je myslím to nejdůležitější.;-)Líbo, měj se pohodověR^

1 0
možnosti
Foto

díky Jitko-o to jde-nemusím se líbit všem a nemusí mě všichni mít rádi-já taky nemusím každého-ale ani jim to nemusím předhazovat:-)

tobě taky pěkné podzimní dny:-)

1 0
možnosti
Foto

J49a86n 73P69r34a81ž44á60k

24. 10. 2017 22:16

R^V pohode, Libu, hlavne, ze zustavate sva. A uz to nechte plavat, prosim:-)

4 0
možnosti
Foto

berte to Jane jako etudu na dané téma-mě to prostě baví:-)

dík za přečtení a pěkný večer

1 0
možnosti
Foto

Takovou, jaká se líbí mně?;-) Nebo dokladovku, na kterých vypadám ve 100% děsně?8-o

A já tam toho kocourka mít chci.:-)

3 0
možnosti
Foto

s kocourkem vám to oběma Klárko moc sluší, však jak píšu v blogu, mně se fotky s mazlíčkama líbí ale nebude nás tu moc? Mám dona jednu kdy si mi můj matlézáček sedl přímo na obličej, když jsem ležela na gauči, a syn to stačil vyfotit-takže ze mně tak jsou vidět jen vlasy a jinak miláček Andíček:-)

0 0
možnosti

Tak dobře píšete a pak se zaseknete na dobře míněné radě. Kdybyste to nerozmazávala, bylo by to zapomenuto. Teď to znovu probíráte. Že by to byla uražená ješitnost?

6 0
možnosti
Foto

Proč to vidíte tak škarohlídsky paní Foltýnová? Prostě jsem z toho udělala další blog:-) To není zaseknutí ani rozmazávání to je jen elaborace určitého námětu-navíc nevím proč zapomínat na dobře míněné rady-prostě se nad tím zamýšlím a o své poznatky ze studia fotek jiných blogerů jsem se podělila se čtenáři. Kdyby mi to bylo tak nepříjemné, tak to zametu pod koberec ale tohle snad naopak ukazuje že s kritikou své osoby nemám problém a klidně o ní mluvím Můžu se na to podívat z mnoha různých aspektů a probrat to ještě příště:-)

Navíc je to napsáno celkem humornou formou, nikomu tam nenadávám nic nevyčítám jestli vy v tom vidíte uraženou ješitnost to je vás názor ale mohu vás ujistit že to tak není:-)dík za přečtení

0 0
možnosti

Myslím, že to moc řešíte, a úplně zbytečně. Všem se stejně nezavděčíte, ať už tam dáte fotku jakoukoli.:-)

1 0
možnosti
Foto

však právě na to, že se člověk nikdy nezavděčí, jsem se snažila tím blogem poukázat pane Odložilíku, děkuju za přečtení a pěkný zbytek večera:-)

0 0
možnosti

Máme taky kamarádku, která každý p.d rozebírá vědecky. Vím, třeba za to nemůže, ale někdy se to nedá vydržet. Karmu za snahu jsem dal, fotka je na blogu, stačí překliknout:)

1 0
možnosti
Foto

:-)ale jak to vypadá, ten blog jste vydržel a přežil ve zdraví, tak snad to nebylo tak strašné-někdy tu lidí píší o ještě větších p.dech-buď to čtu nebo to nečtu každý si může vybrat co bude psát a co bude číst

A nemyslím že tohle byl nějak vědecký rozbor, spíš humorný

dík za nakouknutí :-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS