Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

a stejně spoléhám spíš na psaní focení:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju za nakouknutí Jaromíre škoda že jste nebyl na té Marty autogramiádě-tam toho bylo k focení také dost a vy fotíte moc hezkyR^

0 0
možnosti
Foto

tak doufám že už se nikdo nepřidá a že můžu diskuzi uzavřít

takže bych ráda poděkovala všem diskutujícím zatímco jsem blog psala v domnění že povrchnost týkající se potřeby zkoumat a hodnotit fotografe blogerů je jev spíš ojedinělý, mnozí z přispěvatelů dokázali, že plytkost a mělkost zájmů v určité vrstvě populace jen kvete. což vysvětluje proč má u nás bulvární tisk takový úspěch-tahle diskuze byla opravdu zajímavý sociologický průzkum a hodně ovlivnil mou představu o tom jaký jsme kulturní národ jaké jsou naše priority a co je pro nás podstatné-jestli to je obrázek pozitivní a veselý či naopak to usoudí každý kdo sem zabloudí:-)

0 1
možnosti
Foto

velice bych ocenila kdyby se zde neobjevovali stále stejní blogeři a nedělali mi zde z toho pavlač to že se různě maskují nic neznamená jejich nenapodobitelný styl je vždy znovu prozradí zkuste svůj čas věnovat smysluplnějším věcem

0 1
možnosti
DS

Ale já nejsem stále stejná, já jsem ve Vaší diskusi nová, paní Palková. Dokonce jsem daleka pavlačového stylu, jak můžete posoudit ;-) :

"Madam, Vaše blogy nečtu a jsem si vědoma občas lingvisticky neučesané upřímnosti paní Tenzler. Mně její styl vyjadřování sedí, Vám evidentně nikoliv. Na druhou stranu, jak jsem si nastudovala z diskusí pod několika blogy každé z Vás, Vy si také servítky nebere. Na rozdíl od ní mi však Vaše vyjadřování připadá podstatně častěji s cílem pisatelku shodit, dehonestovat. Vaše pohoršení nad inkriminovaným doporučením bych přirovnala ke kýhání potrefené drůbeže. Já například jsem Daně vděčná, že vyslovila to, co jsem si několikrát říkala při pohledu na Vaši fotografii já. Nevím, zda úspěšnost, ale čtenost Vám změna fotografie zvýší dozajista. Je to, jako byste na pohovor na Vámi vytouženou pracovní pozici přišla v zabahněných bagančatech s do krve okousanými nehty. Škoda, že Vám je zjevně pojem sebereflexe cizí".

4 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

MS

Jak napsat úspěšný blog ? Rozpatlávat tady donekonečna aférku kolem jedné nepodařené fotky. :-)

5 0
možnosti
Foto

možná jste přehlédl že nešlo jen o fotky-v blogu popisuju neférové metody argumentace autorky-banalizuje všechny a všechno co odporuje jejím prohlášením-psaní nazve smolením, vysokoškolskou práci pouhym referátem žádost a odkazy zas trollováním atd.

to že se všichni v diskuzi baví jen o fotce ukazuje, že ta povrchnost je širšího rozsahu-proto vám radím pane Stehlíku-a myslím to dobře-dejte si sem do diskute nějaou pěknou fotku-takhle si šichni budou myslet že něco skrýváte

0 1
možnosti
Foto

Mám pocit, že Vám to Dana napsala velmi slušně a decentně, jen Vy jste z toho udělala aféru. Váš blog není o žádných předsudcích o tom, jak kdo vypadá, je opravdu o Vašem ublíženém egu a o paní Tenzler, která Vás jen upozornila na něco, čeho si všimli i mnozí ostatní.

Danina sebeprezentace je vkusná a její duchaplnost potvrzujete i Vy tímto blogem, který vlastně takovou "hru na to kdo ho má delšího" představuje. Zkuste se nebrat tak moc vážně ;-)

8 0
možnosti
Foto

já mám pocit paní Koutková že když vám někdo něco takového napíše v diskuzi, právě v momentu kontroverze tak to není dobře míněná rada ale dobře mířená rána toho, kdo nenachází logický protiargument-s paní Tenzer jsem nikdy předtím nediskutkdyž na ulici oslovítě neznámho a začnete vykládat že se vám nelíbí jinak by to vyznělo od diskutérů se kterými zde mám přátelské vztahy a už dlouho se navzájem komentujeme jiné je takto radit kamarádkám či známým ale někomu kdo je pro vás naprosto cizí.-to je dost nestandartn

navíc v době sociáních sití není problém sdělit osobní zprávou komukoliv cokoliv diskrétně-úpokud to sutečně myslíte dobře

hra na to kdo ho má delšího je poněku laciná rádoby vtipná hříčka jkterou bych čekala u blogu nějakého chlapíka nebo se tak možná baví dělníci v hostinci páté cenové skupiny ale u dámy která si chce hrát na arbitra vkusu a kázat cizím lidem jak se vkusně sebeprezentovat to nepůsobí decentně

že se jedná z její strany o nevysvětltelnou neodůvodněnou antipatii ukazuje i fakt, že když jí pod blogem položím konkrétní otázku, jako třeba z čeho čerppala danou informaci, odbyde mě že tam troluji nebo osobními výpady

děkuji za názor a pěkný sobotní večer:-)

0 0
možnosti
Foto

za všechny příspěvky v diskuzu je snad nejvýmluvnější tento

Věra Foltýnová 18679

Nepotěším Vás.

Kdyby existovala seznamka na kamarádku pouze podle fotografie, bála bych se Vašeho sebevědomí až nadřazenosti. Tím nemluvím o Vás a Vašem psaní.

Ještě že mám spoustu kamarádek kterým to nevadí, naopak, těm by rezignovaná puťka byla k smíchu- takže o přátelství paní Foltýnové se skutečně ucházet nemusím. Ostatně už jen její -ač jen hypotetická představa že někdo musí hledat kamarádky přes seznamku vypovídá své :-)))

Z komentáře paní Foltýnové nicméně vyplývá že ani špetka sebevědomí se u české ženy netoleruje a jak kdysi napsala Eva Hauserová se své knize o zkušenostech vztahu z cizincem ve srovnání s českým partnerem: správná česká žena se má tvářit zkroušeně udřeně ukazovat světu utrápený obličej životem usmýkané trosky a pak je s ní partner spokojen

no nic zkusím prezentaci v podobě kojící madony co ráda chodí v podvazcích

to snad nikoho nepohorší :-)) budu se zkrátka inspirovat zdejšími hvězdami

0 0
možnosti
Foto

J14a43n45a 50M68a43j12o55v79á

21. 10. 2017 11:39

rezignovaná puťka???

0 0
možnosti
Foto

takže abych uzavřela tuto plodnou diskuzi - paní která má v profilu rádobyduchaplné dvojsmysly typu "hra na to kdo ho má delšího" se rozhodla mi radit co je vkusná sebeprezentace, paní která v diskuzi nenachází logický argument alespoň ťafne do oponentky narážkou na její věk a vzhled a ještě se cítí ukřivděně že se bráním a její klan mě nakonec řekne, že není špatné urážet starší a neznámou osobu poznámkami o jejím vzhledu ale je špatné že dehonestovaná osoba na to poukáže místo aby pokorně zalezla do kouta:-/

0 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti
Foto

Tak proč se vy zapojujete do diskuze když to považujete za hádání?:-)

0 0
možnosti
Foto

Cca před pěti lety, kdy jsem taky řešila nepovedenou fotku a diskuse z toho byla na asi 500,možná více, komentů. Vinný sklípek-fotka ve svetru..to byly časy. A taky jsem psala ublížený blog.

Takže i Vy,paní Palková, se nad to časem povznesete:-)

To mi připomíná, že bych taky měla změnit fotku, už není aktuální..ale počkám si,až budu mít hotové nové brejle.

1 0
možnosti
Foto

to že jsem nad to povznesená snad paní Šárko dokazuje fakt, že nic měnit nehodlám-buď mě přijmou jaká jsme nebo ať si škubnou;-D

jak jsem níže psala Janičce-hlavu s i z toho nedělám ale dělat si na ni od jiných nehodlám:-)

dík za komentář a pěkný den

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik