Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Libuse, prima blog a karma.R^ S tím "pupínkem na zádech" jste uhodila, alespoň u jedné mé jedné příbuzné, hřebík na hlavičku. Ta holka s něčím podobným nadělala cavyků a vytáčela do nepřítečnosti své rodiče, jednak výlohami za cesty na "úpravu vady" do Prahy, jednak penězi, co "oprava" stála. Její matka jí plísnila, "to se bude Tvůj presumtivní partner dívat na tu skoro neviditelnou vadičku lupou, aby ji vůbec uviděl?". ;-) Leč marná sláva, holka si nedala říct.

0 0
možnosti
Foto

já za mlada taky byla schopná kvůkli pupínku na tváři vyšilovat-dneska skdyž mi někde něco vyraší tak si to přepudruju nebo nopak zvýrazním tmavou tužkou na oči, aby to vypadalo jko znaménko krásy a jsem v pohodě:-)

0 0
možnosti

Krása je přeci tak pomíjivá i z pohledu jedince, který stárne i z pohledu módy. To co bylo před lety považováno za nádherné je dnes ošklivé a naopak.

Barokní kráska by dnes neobstála, stejně jako krasavice třeba z počátku minulého století.

0 0
možnosti

Ještě bych dodala, že žena odpovídající kánonu antické klasické krásy by byla dnes nazývána tlustoprdkou.;-D

0 0
možnosti

Pěkná žena žádné šminky nepotřebuje.

0 0
možnosti
Foto

R^jasněR^dík za přečtení a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti
Foto

J82a87n 30P88r12a16ž32á40k

13. 10. 2017 16:40

Za tohle obrovska karma, Libu. Vnimani krasy je individualni a mel-li bych mluvit za sebe, umela krasa me odpuzuje. Rikam tomu, ze bych se nedokazal mazlit s umelou hmotou. Libi se mi docela obycejne baculky:-).

3 0
možnosti
Foto

děkuju Jane vám by zas za tu odpověď určitě rády daly karmu všechny normální ženskéR^

pěkný víkend:-)

1 0
možnosti

"Jakto že nám nevadí, že na produktech, které s ženskou krásou nemající pranic společného, se vyskytují nahá ženská těla v proporcích, jakých normální žena nedosáhne?"

A proč by mě to mělo vadit? Stejně tak mi nevadí filmy, ve kterých vystupují dokonalí a za všech okolností chápající lidé. Nevadí mi ani reklamy na běžné předměty jako jsou pánve, hrnce, auta, sekačky apod., které jsou v reklamě naleštěné a vypadají luxusně, zatímco po týdnu reálného používání vypadají jinak a s časem přirozeně stárnou.

Proč bych měl mít mindráky z mladých frikulínů, s namakanou muskulaturou? Proč by mě to vůbec mělo trápit? Proč bych měl kohokoliv soudit za to, že si přilepil umělé řasy?

Při čtení vašich blogpostů mi neunikla jedna věc. Jste nesmírně negativistická vůči okolnímu světu. Neustále něco kritizujete, neustále vám není něco dost dobré, neustále haníte jiné lidi za to, co dělají a jak to dělají. Myslím, že tenhle negativistický postoj není zrovna optimálním postojem pro život. Zkuste se nad svým životem zamyslet. Doporučuji méně řešit ostatní a víc se zaměřit na zlepšení svého života. Určitě pak budete svět vidět pozitivněji.

1 0
možnosti
Foto

děkuju za doporučení ale to že o něčem píšu ještě neznamená že je to nějaké mé osobní trauma-mnohé ze zdejších blogů jsou kritické vyvozujete z toho hned že jejich autoři mají nějaký problém?

co se týče klamavé reklamy té si všímá a kritizuje ji více lidí a nejen laiků ale i odborníků -zkuste se naopak zamyslet vy jestli nemám právo psát o čem chci:-)

pěkný víken

1 0
možnosti

Já bych řekl, že tím lovcem je spíše žena. Svou postavou a nalíčenou tváří, vábí nic netušící oběť do svých spárů.:-)

0 0
možnosti
Foto

záleží na úhlu pohledu:-)

možná oba jsou lovcem i kořistí zároveň;-D

0 0
možnosti

Ano,ano každý ráno postávám resp.jdu okolo okýnka Moničky a vzdychám po tom osobním kontaktu, jen stále nevím jak na to ...:-) bo , ona je tak dokonalá..:-P

0 0
možnosti
Foto

možná vám připadá dokonalá právě proto, že ji znáte letmo-až dojde na ten osobní kontakt, možná vás zklame:-) ale držím palce ať to dobře dopadne i po tom případném bližším kontaktu:-)

0 0
možnosti

Libo..., ja u kazdeho vzdy predpokladam, ze ma hlavne mozek - az pak svaly a linie a podobne. a pokazdy se mi lip mluv s mozkem, nez s make-upem

lidi prece nejsou tak bl.í, aby se ridili trendama - teda ty opravdovy lidi myslim

1 0
možnosti
Foto

naprosto souhlasím Marku a lituju žen, které se řídí tím, co radí módní časopisy a diktuje všeobecné mínění

dík za přečtění a hezký víkend přeju

0 0
možnosti
Foto

Vzpomínám si na výrok starý asi 40 let, který tehdy pronesl můj o 30 let starší kolega fotograf. Z jeho pohledu každá žena, která nosila vlasy ostříhané hodně nakrátko /a málem na ježka/ z toho důvodu, aby se asi nemusela moc česat a různě upravovat a aby zkrátka zbytečně neztrácela se svým účesem čas - byla podle mého kolegy - žena darebná.

0 0
možnosti
Foto

no vidíte pane Šindelář jak to máme my ženské těžké-podle jiných je zas ta, která na sebe dbá, marnivá parádnice která ztrácí čas povrchním šminkováním-ti chlapi nevědí co od nás vlastně chtějí:-)

dík za přečtění a komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

Napadá mě citát, volně z povídek Milana Kundery: "Pod leckterým ošklivým ksichtem, nádherná osobnost se nachází".

0 0
možnosti
Foto

Pane Hermánku, slovo ksicht, je možné nahradit i slovem jiným (a jak tak znám váš naturel, tak se mi tak zdá, že už víte kterým).

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik