Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Na hubnutí je nejlepší lezení po horách.;-)

Ne nadarmo se říká, že pole dance je velmi náročný sport. A když jsem dočetla k omláceným kolenům... jo, ještě si to rozmyslím.:-P:-)

1 0
možnosti
Foto

lezení po horách mám Klárko také moc ráda-už jen kvůli těm panoramatům

ale když slyším, jak se každou chvíli odněkud zřítí nějaký horolezec tak si říkám, že pole dance tak vysokou úmrtnost nemá;-D

1 0
možnosti
Foto

Lidi jsou schopní sletět v místech, kde nad tím zůstává rozum stát.

0 0
možnosti
Foto

ráno ve zprávách říkali, že v Tatrách zase nějací čeští turisté měli nehody-jednu smrtelnou-a podle komentáře těch záchranářů si to skutečně lidé často způsobí jen svou neopatrností a přeceněním vlastních sil:-/

0 0
možnosti
Foto

To je každou chvíli.:-(:-(

0 0
možnosti
Foto

ještě jsem neslyšela, že by se při tanci u tyče někdo zmrzačil nebo zabil, jako při horolezení-ale možná budu první, komu se to podaří;-D

1 0
možnosti
Foto

A to je způsob, jak se proslavit.;-D Ale možná bych to na vašem místě přece jen někomu přenechala.;-)

0 0
možnosti
Foto

o proslavení jsem nikdy neusilovala-myslím že není o co stát-a tímhle způsobem už vůbec ne:-)

a kam jezdíte na to horolezení? Taky do Tater?

0 0
možnosti
Foto

Nejraději Balkán, tam je povětšinou ještě nezničená příroda. Ale už mi stačí jen chodit. :-)

0 0
možnosti
Foto

já se jednou přihlásila na poznávací zájezd s lehkou pěší turistikou do Rumunska-hned první den výškový rozdíl 900 metrů některé části se daly zdolat jen díky řetězům, kterých se člověk přidržoval aby se tam vyškrábal,já byla pořád poslední v lehkých teniskách, zatímco všichni zdatní horolezci a horolezkyně v pohorách, když průvodkyně řekla ať ti vzadu jsou opatrní protože před týdnem tam mědvěd napadl nějakou německou turistku tak jšem se rázem dostala na špici výpravy, abych měla krytá záda, a když jsem šplhala na skálu, někteří pánové mě rádi pozvedli za zadek, abych jim nepadala na hlavu-od té doby když čtu zájezd s lehkou pěší turistikou zpozorním;-D

ale příroda v Rumunsku nádherná.

pak jsem byla s Chorvatsku a Dalmácii, pohoří Durmitor také nádheraR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik