Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vy jste fakt všechny ty knížky o mužích přečetla?. Já čtu hodně (3 knihy za měsíc), ale k tomuto bych se asi nepřinutila... I když některé z těch, co jste uvedla , jsem četla... Lidé jsou různí, jak muži, tak i ženy. "Kápnout " na protějšek, který vám vyhovuje - a hodí se k vám, je v každé době provblém. U nás to chválabohu vyšlo, žijeme spolu už desítky let, a na rozvod jsme nikdy nepomýšleli. Díky za článek - k přemýšlení. R^:-)

0 0
možnosti

Zdarec, tak to mám co dohánět. Děkuji za inspiraci!:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuju za přečtení pane Pavle jen nevím co chcete dohánět? Přečíst všechny ty knížky nebo se co nejdřív oženit?:-)

0 0
možnosti

P94e32t88r 50L88a39n36g13e52r

27. 9. 2017 13:42

Démon alkohol - Jack London

0 0
možnosti
Foto

sice moc dobré pane Petře ale ne každý manžel je alkoholik tak nevím jestli bych se tím někoho nedotkla

dík za přečtení a komentář:-)

0 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že jste se držela své linie vytyčené v perexu.

Já to četl jen abych si potvrdil svůj názor a opravdu, nezklamala jste.

0 0
možnosti
Foto

nezklamat a držet se věrně svého názoru je svým způsobem kvalita;-)

dík za přečtení a pěkný den:-)

0 0
možnosti

Nevím jestli jste vdaná, jestliže ano, vyřiďte manželovi mou hlubokou spoluúčast.;-)

0 0
možnosti
Foto

kdybych byla vdaná tak by mi asi takovýhle randičky manžílek zatrhl:-)

0 0
možnosti
Foto

P28e85t75r 49O88m26e76l28k46a

26. 9. 2017 22:22

Jaroslav Havlíček- Neviditelný

0 0
možnosti
Foto

;-Dvidím pane Petře že začínáte zdatně konkurovat panu PražákoviR^

dík a pěkný večer

0 0
možnosti

Těžko soudit, každý to má jinak, mé pocity vždy oscilovaly od Kafky, přes Dostojevského až k Noskové, případně i na přeskáčku, ale zpětným smířlivým pohledem bude vítězem ta Salivarová. Myslím samozřejmě názvy, všechny obsahy neznám. Však i pan Trefulka to trefil :-)

0 0
možnosti
Foto

máte pravdu paní Jano že je to hodně individuální

a Kafka s Dostojevským-to je hodně pochnurné:-/

ale s humorem se to dá přežít:-)

pěkný veče a dík za přečtení

0 0
možnosti

Hezký seznam knih..., Vybraný..

0 0
možnosti
Foto

děkuji paní Naďo-kdyby vás napadlo něco co jsem opominula tak dejte vědět-ráda to tam zařadím

pěkný večer:-)

0 0
možnosti
Foto

R^

Jeden čas jsme měli doma dvě dcery, o patro níž byla moje maminka a pár stanic tramvají bydlela tchýně. A tak mě napadá titul neexistující knihy - "Snadno a rychle z diplomata hlupákem";-D

Hezký večer, Libu:-)

0 0
možnosti
Foto

no já nevím Jana-doufám že to nebude číst vaše paní ale mě napadla pohádka o Smolíčkovi Pacholíčkovi a Jezinkách;-D

dík za nakouknutí

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik