Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PH

To tam máte schválně, to Sex je nás?

0 0
možnosti
Foto

chybička se vloudila:-)

všimla jsem si toho až teď když jsem dorazila domů a zapnula počítač

dík

0 0
možnosti
Foto

Kam s ním - Jan Neruda

2 0
možnosti
LB

Tichá dohoda - Elia Kazan

0 0
možnosti
Foto

Zatímco vaše veršování jaderné elektrárně bylo poněkud zaujaté a ne vtipné takhle dát básnické příměry k lásce No z toho by byla encyklopedie.

A myslím že v nadpise máte chybu v textu písně tam není nás, ale náš.

0 0
možnosti
Foto

dík za upozornění na překlep

už je to opraveno

0 0
možnosti
Foto

R^Hlasuju pro tu Ezerovou, ale trochu bych to otočil - den dlouhý jako celé léto:-)

0 0
možnosti
Foto

dík Jane to by byl ale perný den:-)

0 0
možnosti
Foto

Věren svému vyznání volím Kladivo na čarodějnice.

0 0
možnosti
Foto

Katolíci to mají takto-cituji:

„Antikoncepci (sex) je nutné z objektivního hlediska považovat za natolik nedovolenou, že ji nelze nikdy, z žádného důvodu, ospravedlnit. Myslet si či tvrdit opak je stejné jako hájit názor, že v lidském životě může nastat situace, kdy je oprávněné neuznávat Boha jako Boha.“ - papež Jan Pavel II.[1]

http://www.katopedia.cz/index.php?title=Antikoncepce

0 0
možnosti
KB

To jste mi připomněla vtip ze studentských let.

Jak studentka prozradí po maturitě z češtiny komisi, že na všechny otázky má mnemotechnickou pomůcku.

"Třeba u Shakespearových komedií si představím pánské přirození podle velikosti"

a jmenuje:

Marná lásky snaha

Mnoho povyku pro nic

Dobrý konec vše napraví

Jak se vám líbí

Zkrocení zlé ženy

Sen noci svatojánské

1 0
možnosti
Foto

dík pane Karle:-)

nejen za přečtení ale i vtipný komentářR^

0 0
možnosti
EK

W. Shakespeare: Mnoho povyku pro nic

0 0
možnosti
Foto

:-)R^i to je někdy pravda:-)

někdy je povyku fakt hodně;-D

0 0
možnosti
JM

Dívka, která kopla do vosího hnízda - Stieg Larsson

0 0
možnosti
Foto

Až opadá listí z dubu - Jan Werich (Fimfárum)

Pohádky Tisíce a jedné noci - autor neznámý

Ztracený ráj - John Milton

Ztráty a nálezy - Brooke Davisová (právě čtu)

R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Pavlo superR^dík a pěkný večer:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik