Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ND

Hezký jsem si pocetla, ostatně jako většinou, u vás :-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji Naďo za nakouknutí a přeju hezký den:-)

0 0
možnosti
KS

To mi připomíná, jak jsem coby průvodce pracoval ve Španělsku a většina českých turistů co si objednali typickou místní paellu, vypreparovávala mořské plody a nadávaje na hnusnou španělskou stravu se cpala jen rýží :-D

0 0
možnosti
Foto

tak to je také dost šokující8-o

já bych naopak mohla ty mořské plody bez rýže:-)

dík za přečtení

0 0
možnosti
Foto

R^Svickova bez svickove. Takova svickova light, to si vubec nedovedu predstavit. Ale chapu, ze pro cizince mohou byt nase chute hodne podivne.:-)

1 0
možnosti
Foto

svíčková s hranolkama je taky zajímavá:-)

dík za nakouknutí

2 0
možnosti
JS

R^doma jsem slýchala "Doma jez co máš, u cizejch co ti daji." A oceňuji nadčasovost a nadnárodní charakter toho výroku ;-)

3 0
možnosti
Foto

přesně tak Jani-navíc cizí země a národy člověk pozná i tím že ochutnává jejich speciality-snad jen brouky a smažené červy bych nemohla:-)

1 0
možnosti
Foto

Dvacet minut i s přípravou?;-D Několikahodinové vysedávání v restauracích mě nebaví, i když uznávám, že já jsem se pro jídlo fakt nenarodila... Z té svíčkové bych měla leda prázdný talíř. Btw. zrovna v Itálii jsem si všimla, že podávají na naše poměry skoro dětské porce. Asi že se počítá, že si dáte primo i secondo.

0 0
možnosti
Foto

je to tak Klárko mají víc chodů předkrmy a pak ovoce a sladkosti-jako u nás na vánoce:-)

pěkný večer a dík za přečtení

1 0
možnosti
VV

To jsou takova ta drobna nedorozumeni. U nas ve stredni Evrope nejak to jidlo neprozivame. Barbarsky ho shltneme a uz abychom to meli za sebou. Zazil jsem starsifrancouzsky manzelsky par ve francouzske restauraci v nejmenovanem mestecku v krateru Ries. prisel jsem tam a oni uz meli zrejme prvni pochoutky za sebou. A obsluha postupne nosila dalsi a dalsi ruzna sousta za sebou. Nemohl jsem jen tak zaplatit a po veceri odejit. Ta atmosfera mne fascinovala. Kdyz se asi po trech hodinach rozhodli zaplatit, pozadali obsluhu aby jim privedla kuchare.

dlouze mu pak dekovali, ze to bylo vyborne a oni se citili jako doma. Nevim, zda by jim chutnaly mistni Käsespätzle, a nechteli je taky jinak upravene.

0 0
možnosti
Foto

takhle o dělají Italové také:-)tolik předkrmů že když dojde na hlavní chod jsem plná :-)

dík za přečtení

0 0
možnosti
PL

P32e84t62r 59L70a48n62g90e34r

19. 9. 2017 19:51

poučné a příjemné čtení R^

0 0
možnosti
Foto

děkuju za přečtení a komentář, jsem ráda že vás to zaujalo

pěkný večer:-)

0 0
možnosti
PK

Kdybych byl znalý průvodce , myslím, že bych ustál všechny ,,požadavky" turistů, bo jsem zvyklý. Co bych nezkousl jsou ironické poznámky číšníka. Celý život jsem se choval, pokud jsem byl v pohostinství velmi shrbeně , ale dnes bych si už jídlo zkazit nenechal.[>-]

1 0
možnosti
Foto

někteří číšníci jsou opravdu nepříjemní ale pomalu se to zlepšuje:-)

dík za nakouknutí a komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik