Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^;-)

Pak zřejmě budu volit medvěda grizzly. Je silný, mrštný, jde si tvrdě za svým a moc toho nenakecá ;-D

1 0
možnosti
Foto

výborný tip JaniR^dík za nakouknutí

1 0
možnosti
Foto

děkuju pane Oldřichu a pěknou neděli:-)

0 0
možnosti

D51a13v18i51d 36V98l36k

17. 9. 2017 9:00

Libuško, Vy si děláte srandu, ale vlastně by politici měli dělat nějaké psychologické vyšetření o způsobilosti, vždyť pak řídí tuhle zem. Jo a už víte koho budete volit? Já v tom lítám, jak Maďar v kukuřici.

0 0
možnosti
Foto

To je jednoduché. Já být pravicově orientovaným etatistou, tak volím tu stranu, která mi chce vzít co nejméně svobody. Taková strana je tu jen jedna a to Svobodní. Levicově orientovaní etatisté pak mají na výběr z těch ostatních stran.

2 1
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik