Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To by nebyla dovolená, kdyby šlo všechno hladce...;-)

0 0
možnosti
Foto

Koukám, že si s klienty taky pěkně užijete.:-) Je fajn, že se nad to umíte povznést a pak nám to vtipně popsat.R^

0 0
možnosti

Když už nakupovat, tak pořádně.V Paříži jsem navštívil také dva obchodní domy,pamatuji si jen jeden "Jaro" Printemps. Byla tam prodejna Lous Vitton a samé luxusní kabelky.U vchodu livrejovaný vrátný,portier,facchino , který pouštěl dámy dovnitř po dvou nebo po třech. Skoro samé Japonky. Moje manželka ale bylal skromná a spokojila se s kabelkou za 5000 Kč, Minelli. Já jsem si dal jen pivo za 9 eur a víno za 7 eur.Na střeše Printemps je malé bistro a můžete se posadit venku na vedlejší střechu a pozorovat střechy okolních budov. Skoro jako eiffelovka.

Karma:-)

0 0
možnosti
Foto

asi nejsem normální ženská ale tahle kabelková a značková mánie mi nic neříká-ani těch pět tisíc bych asi za kabelku nedala-to radši to posezení nad dobrým vínkem-takže skromnější kabelka ale požitek na střeše-protože kabelka se obnosí vyjde z módy nebo mi ji ukradnou vzpomínky na pěkně prožitou dovolenou mi nevezme nikdo dík za komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik