Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

tak to jste avis rara:-)

ale protože latina není moje silná stránka tak radši po česku-černá ovce nebo bílá vrána-dík a pěkný den

0 0
možnosti
Foto

P41e15t33r 43O74m67e86l11k71a

17. 8. 2017 17:58

Tak nevím jestli tohle patřilo mně:-). Díky tomu, že nereagujete pod jednotlivé příspěvky, tak skutečně člověk neví na čem je.;-DR^ Ale baví mě to.

0 0
možnosti
Foto

:-)ženský toho nakecaj!;-D

neberte mě vždycky tak vážně-a pak je tu něco jako básnická licence ne?

na druhý straně není kouře bez ohně a na každým šprochu pravdy trochu

tak doufám že teď už jsem vás asi zmátla docela:-)

prostě klasická ženská-nikdy nevíte na čem se mnou jste a to může být i zajímavý-jinak by byla na světě nuda dík za přečtení a komentář

0 0
možnosti
Foto

;-Dve válce a v lásce je prý dovoleno vše a pravidla přestávají existovat:-)

nějaký básník-nemůžu si vzpomenout který-někde napsal:do lásky jak do války

0 0
možnosti
Foto

Proste s otevrenym hledim:)

0 0
možnosti
Foto

;-Ddíky pane Petře za přečtení-myslím že láska -ne ta prodejná ale všeobecně- se neřídí tržními zákony jako je poptávka versus.nabídka-tam je to spíš o přírodních zákonech jako je třeba chemie nebo zákon přitažlivosti -takže pokud bych přistoupila na vaši hru poptávka-nabídka je to možná reciproční-když chlap za něco stojí tak se ženské třeba rozkrájí (vzhledem k možnostem plastické chirurgie doslova;-D) aby vyhověly požadavkům-ale ne všichni požadující jsou na výši toho co požadují:-)

0 0
možnosti
Foto

P63e63t45r 11O33m93e79l53k42a

17. 8. 2017 13:17

Když chlap za něco stojí, tak se ženská nemusí krájet. :-)Možná to bude znít jako klišé, ale pro mě bylo vždycky důležitější co ukrývá partnerka, milenka nebo i kamarádka pod nějakou tou kostí. To nafukování čehokoliv jen pod kůži mi připadne hrát hru o povrchnosti, kterou požaduje stejně povrchní chlap. Ale to je jen můj subjektivní názor.

0 0
možnosti
Foto

dík Jane ale dneska jsou chlapi náročný a chtěj čím dál víc:-)

2 0
možnosti
DP

Paní Libuše, mád stále dojem, že nás muže stále všechny házíte do jednoho pytle, nebo je to snad jenom můl dojem naprosto mylný?

0 0
možnosti
Foto

R^Nemá co jiného ti dát než sama sebe...R^

Nic jineho ani netreba, neb cas se zastavi, vse vukol zmizi a zustanes jen ty a ja.

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik