Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Děkuji paní Martino, jsem ráda že jte poznala, že šlo hlavně o ten smysl než o vnější formu:-)ještě jednou dík za přečtení a komentář

0 0
možnosti
Foto

R^;-Dsuper romance Petře:-)

jinak netvrdila jsem že je to básnička, úmyslně jsem to ani nezařadila o poezie , to by byla pro poezii urážka, a už v několika komentářích jsem zdůraznila že jsou to spíš infantilní říkánky :-)

takže to moje rýmování nemá k rýmě daleko-prostě to na člověka najednou přijde a spustí se to jako ta rýma

0 0
možnosti
MS

R^ Možná je to rýmovačka, ale mně to rozhodně nevadí, naopak. Sdílím názory v ní sdělené:-)

0 0
možnosti
PB

P92e68t11r 95B45u92r62i42a87n

16. 8. 2017 11:34

Dal jsem karmu, protože mám rád lidi, co si občas zarýmují (neplést si to s rýmou). Taky píšu občas básničky (mám jich 200-300). To vaše je rýmovačka, ne básnička. Zkusím vám tady jednu takovou mou rýmovací taškařici taky lepnout:

ROMANCE LALA: Prostá vila vedle sila, a v ní víla Cila žila, víla milá, mysl čirá, neprudila, nehřešila...

V době jara na apríla, flóra byla samá díra, kolem sila jel princ Jíra, cesta zžírá, Jíra spílá...

Spatřil dřevník, vedle pila, u ní Cila celá bílá, svetr sobě odložila, když vprostřed díla pivo pila...

Tělo pevné jako víra, stehna širá, ňadra čilá, v centru bedra ohně síra, když sebe sama vystavila...

Jíra čumí jako šmíra, dme se žíla barvy lila, praskne kýla, pouští sýra, stírá zábran bohatýra...

Cíla zírá na ta kila, co se na ní vyvalila, v ruce flašku, co jí zbyla, v paži síla se už sbírá ...

Večer šila ránu hýla, co se vryla vprostřed týla, když se kryla běsům smila, on je sorry, ona milá...

Stará vila neotvírá, Jíra vtírá netopýra, a než se vesna nachýlila, víla vílu porodila...

(nechme jim to ende, když se to tak sende, tak o nic extra nende)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik