Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

dík za přečtení a komentář:-)

0 0
možnosti
LI

Za nějaký čas, třeba i po pár dnech vidíme občas všechno jinak. Náš pohled jaksi zlaskaví, znám to.

HezkéR^

1 0
možnosti
Foto

Je to tak pane Konáši a kromě té jejich kreativity jsou také velice galatní k ženám a co se umění týče jsou opravdu nepřekonatelní děkuji za komentář a za to že jste zmínil ta tři jména-pěkný nedělní večer

0 0
možnosti
Foto

Popsala jste Italy hezky a já bych řekl, že ta jejich schopnost obsáhle věci popisovat, souvisí s jejich tvořivostí. I když někdy jejich skupinky vypadají legračně, já jsem před jejich kulturou v hluboké pokoře. Dokonce bych řekl, že kdyby se Vám do skupiny /nějakým zázrakem/ zatoulal Michelangelo, Carravagio nebo Verdi, že by se chovali úplně stejně.

0 0
možnosti
Foto

ano Jane je to tak že když člověk chce tak se vždycky domluví a s Italy to jde obzvláště snadno:-)dík za nakouknutí a pěkný zbytek neděle

1 0
možnosti
Foto

R^Zajimave a vlastne ani ne moc prekvapive. Italsky umim asi ctyri slova (dobry den, prosim, dekuji a na shledanou), ale vzhledem ke vstricnosti Italu jsem si s nimi pri predlonske kratke navsteve Italie bohate vystacil.:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik