Diskuse

Propadák

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nevypadám na to možná ale jsem držák a držím se zuby nehty:-)

0 0
možnosti
ZH

Také jsem si při druhém čtení všiml a ocenil, že jste během toho všeho neodpadla ;-D

0 0
možnosti
Foto

dík paní Pavlo za přečtení a dobrou radu:-)

0 0
možnosti
Foto

Život jde dál, hlavně nepropadat depresím, přece nejste žádná padavka. Když tak si dejte padáka... pardon panáka!;-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

;-Dnemusíte se omlouvat já si opravdu myslím že je skvělé když ženská najde odvahu zatočit s nevěrným chlapemR^ale berte to i tak, že text je text a život je život a ne vždycky to musí být tak úplně pravda-já bych se k násilí nikdy neuchýlila.takže to s tím padnutím facky už byla čirá fikce ale hodilo se mi to tam-padlo to jak zadek na nočník;-D

1 0
možnosti
Foto

děkuju Beatko také myslím že každá zkušenost člověka obohatí:-)

0 0
možnosti
Foto

děkuji pane Konáši ze přečtení a přeju hezký vyčer:-)

0 0
možnosti