Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

děkuju pan Pavle ale já přísná ani zlá ve své podstatě nejsem to jsou jen takové mimikry aby mě ti hajzlíc íitalští neroztrhali na kusy

dík za komentář a pěkný víkend

0 0
možnosti

To mě baví představit si Vás přísnou (skoro zlou).

Ta Vaše "Průvodcovská série" se moc hezky čte. :-)

0 0
možnosti
Foto

děkuju Beatko teď v létě mám i dospěláky-ne že by byli o tolik lepší ale je to alespon změna-dík za komentář a pěkný víkend:-)

0 0
možnosti

Máte můj obdivR^, výrostky jsem párkrát jako vychovatelka ve školní družině vyfasovala na supl- a to byl nářez;-D.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS