Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko dík, je zajímavý že ženský se tomu zasmějou zatímco chlapi dělaj že tomu nerozuměj;-D pěkný víkend

1 0
možnosti

R^

Vždyť já se opravdu směji a o pár řádek níže mi to vyčítáte.

Nejste trošku nespravedlivá? :-)

0 0
možnosti
Foto

;-Dona je pane Heřmánku mnohem podstatnější ta první část, právě ta ke které se neumíte se neumíte vyjádřit;-D

což mě ostatně nepřekvapuje ale oni se tam v tom ti čutálisti poznají ;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak, ja si to jdu přečíst.

1 0
možnosti
Foto

;-Dpane Pánku když si vybavím poslední zdejší diskuze a hlavně některé jejich aktéry tak je to ještě hodně soft;-D

pěkný víkend a dík za přečtení

0 0
možnosti

P23e23t70r 61P35á49n10e38k

28. 7. 2017 17:37

Pani Palkova.To Vás není hodno.

0 0
možnosti
Foto

Já jsem přeskakoval, takže se vyjádřit neumím. Přesto jsou ženy nádherná stvoření.

A není li zde ta, co mám rád, mám rád tu, co zde je.

0 0
možnosti

No přiznejme si Hermánku, že po čtyřicítce se ta hezkost žen, většinově stěhuje do duchovní sféry. :-)

0 0
možnosti

Uklidněte mě, že se jedná o nadsázku....:-)

0 0
možnosti
Foto

;-Djak jinak pane Kominiku pokud jste ode mně už něco četl tak snad víte že jinak to ani neumím;-D

dík za přečtení a pěkný víkend

0 0
možnosti

Umíte to vtipně podat, LibuškoR^;-).

1 0
možnosti
Foto

:-)dík Beatko jen smůla že ne všichni chápou tak rychle jako vy:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik