Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Uráží mě, když někdo kritizuje nízké důchody žen a nekouká na důvody (kterým v žádném případě není mateřská dovolená). Je to urážející kritika, předpokládající nízkou mentální úroveň čtenáře.

Štve mně, když má někdo dojem, že ze svého výdělku mám platit výživné všem dětem, ke kterým se otec nehlásí (mnozí jen pro úřady). Platím z peněz, které z toho důvodu nemohu dát vlastním potomkům (dnes se již jedná o vnoučata).

A že si barová tanečnice vydělá? Platí ji hosté, ne "šlechetné autorky blogů". Ti - doufám - mohou své peníze utrácet podle své vůle.

Všiml jsem si, že ta emancipovaná autorky považuje ženy za blbky: Nechají si vnutit od nějakých návrhářů, jak se oblékat. (Naštěstí znám množství žen, elegantních v každé době, móda, nemóda. Jen nevím, jestli ty ženy nejsou také "módně znásilňovány Vietnamci, u kterých se převážná část obléká.)

Pak ta emancipovaná autorka považuje ženy za debilní, neboť mají dojem, že v bikinách být musí. Nemusí, paní Palková, nemusí. Je to jejich svobodná vůle.

Co komentovat nechci je přímo bučící zdůvodnění, proč bychom měli (vlastně proč by měly) burkiny přímo propagovat.

20 1
možnosti
Foto

pokud máte špatnou náladu pane Hrubý nemusíte si ji vylévat zde na blogu-o nízké mentální úrovni čtenářů bych si na rozdíl od vás netroufla diskutovat protože apriori neurážím ty které ani neznám ačkoliv už jen tím že jste evidentně nepochopil nadsázku s níž je to psáno tak jste asi mluvil o své vlastní mentální úrovni-většina komentujících to vzala ůplně jinak-smysl pro ironii a humor jsou znakemkaždého inteligentního myslícího tvora

co se týče výrazů debilky blbky k tomu není co dodat a opět to svědčí jen cosi o vás.nikdo z nás nechce ze svých dan platit za neodpovědné otce ale stát má právo rozdělova tprostředky podle svého takže když jsme překousli ty miliardy co dal pánbíčkářům za majetkové vyrovnání církvím nemluvě o miliardách daňových únikují uplývajících do zahraničí tak radši živit české děti než imigranty ne? jinak děkuji za kompliment v podobě šlechetné autorky-škoda že to samé nemohu říct já o vás-zkuste být méně uražený a naštvaný a víc přemýšlet jak svůj život zvládat natolik abyste nemusel plivat vzteky po každém s kým nesoulasíte-nesouhlasit lze i kultivovaně a s noblesou což se vám rozhodně nedaří8-o

1 1
možnosti

Jen tři poznámky:

1. Jakou náladu máte Vy, při psaní tak chytrých blogů?

2. Povšimněte si, prosím, reakcí dalších diskutujících na můj příspěvek. Nic Vám o přiměřenosti mého příspěvku neříkají? Mně se nezdá, že by nesouhlasili.

3. Ano, bohužel, politici, kteří si říkají stát mají právo nám krást výdělky (říkají tomu daně) a pak je rozhazovat více než nesmyslně. To neznamená, že musím souhlasit se způsobem, jakým to dělají.

Na závěr: Nemohu za to, že autorka blogu považuje ženy za absoulutně hloupé. Nevím, proč máte námitky k tomu, že jsem tento fakt konstatoval?

0 0
možnosti
Foto

reakcí dalších diskutujících jsem si samozřejmně povšimla a většina z nich pochopila nadsázku ironii a humor se kterou je to napsáno-pokud je to nad vaše rozlišovací schopnosti tak to se nedá nic dělat:-)přeji vám pěkný víkend

0 0
možnosti

Opravdu? A proto mně plusovali??????

Že by se někdo zmiňoval o nadsázce, s jakou je to psáno jsem si nevšiml.

0 0
možnosti
Foto

plusovali vás týpci jako vy a těch je pořád spousta- zmínka o tom že chlapi mají na rozdíl od muslimů, v naší společnosti zakázáno ženám zakazovat je prostě jako červenej hadr pro býka-pro pochopení a vystižení jemných nuancí jako je nadsázka ironie a vtip a je třeba důvtipnosti a jisté bystrosti ducha-ale každý jsme jiný a mít pěkné svaly je také určitá kvalita-a já ji třeba oceňuji a obdivuji, ale někteří lid naopak to čeho se jim nedostává odsuuzjí a zavrhují což nechápu-každý jsme jiný a v tom je krása světa:-)

0 0
možnosti

Je to pořád totéž - kdo s Vámi nesouhlasí (a je to většina autorů dalších příspěvků) je týpek. Kde chybí argument, tam se nálepkuje. Vlastnost demagogů.

Hlavně že se sebstředně pochválíte za jemné nuance, vtip a ironii. Bohužel, z příspěvků plyne, že tu Vaši mimořádnost ostatní nevidí.

0 0
možnosti
Foto

;-Dstejně bych to mohla říct o vás-když se vám něco nelíbí tak se zesměšní nejen text ale i autor-to je také vlastnost demagogů-navíc dost ubohých-můžete říct ne nesouhlasím nelíbí se mi to není to podle mého gusta, bež všech těch rádoby ostrovtipných výrazů jako emancipovaná autorka, blbky, bučení a pod.

ostatně tato slovní zásoba ukazuje jak na tom jste-z příspěvků plyne že kromě pana Macha většina pochopila jak to bylo myšleno-admini to vybrali určitě jen jako ukázku jak se psát nemá:-)

nic o své mimořádnosti jsem netvrdila-jen to, že jsem se při psaní snažila o nadhled a ironii což většina komentujících pochopila na tom nic sebestředného není

0 0
možnosti

Nemohu za to, že neumíte číst. Já jsem nikde nikoho nenazval blbkami. Naopak jsem se žen zastal. Zastal proti Vám, neboť z Vašich stanovisek plyne, že je považujete za hloupé. A já s tím nesouhlasím.

Vy se nepovažujete za emancipovanou?

Pardon, už nebudu "ostrovtipný". Správný ostrovtip, ironii a nadsázku umíte použít pouze Vy.

PS: Asi oba pod vaším blogem čteme jiné příspěvky. Nebo se lišíme v tom, co je většina příspěvků.

0 0
možnosti
Foto

vaše prohlášení "my víme-kdo s vámi nesouhlasi...atd" jasně ukazuje, že partička misogynů si tu navzájem notuje plusuje přitakává, protože tolerovat ženským aby tu probírali svoje ženské problémy, to přece nejde

anebo sám sobě říkáte my?;-D

My veličenstvo pán tvorstva? ;-D

Tak nevím kdo je tu sebestředný;-D

v případě že jste ani přes smajlíky nepochopil že je to ironie a ne snaha vás urazit, tak vám to pro jistotu zdůrazňuji t tímto

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS