Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Naprostý souhlas a karma. Ať se každý koupe v čem chce a kde chce. Někdo nesnáší plavky vůbec a pokud se koupe na odlehlé pláži bez plavek, je to v pořádku. Někdo má potřebu být zahalen, v pořádku. Mladá krásná kočka má bikini - v pořádku.

Zbytek jsou pindy. R^

4 1
možnosti
Foto

děkuju pane Vodvářko-to je i moje krédo-ať si každý dělá co chce, pokud to neubližuje někomu jinému a pokud mi to nevnucuju jako normu:-)

2 0
možnosti
JS

R^

Když jsem byla malá Libi, koupali se u nás na rybníce Cigáni v úborech různých. Muži a chlapci v kraťasech různých délek a barev a ženy a děvčata v propínacích silonových zástěrách a vždy stranou ostatních lidí a nikomu to nevadilo...

0 0
možnosti
Foto

ano Jani, i já mám podobné vzpomínky, dík za návštěvu a hlavně ať se to počasí moudří a my si to koupání -v plavkách nebo bez-můžeme užít dosyta

pěkný večer:-)

1 0
možnosti
JL

Jenom drobná poznámka. Burkiny jsou vynálezem posledních let. Předtím se muslimky vůbec nemohly veřejně koupat. Co se asi muslimským fundamentalistům

příliš nezamlouvá. Čili, je to určitý i když jen malý pokrok. Podívám-li se jak vypadaly

pláže u nás, na začátku XX století, je to velmi podobné. A proto Karma :-)R^

2 0
možnosti
Foto

děkuji také myslím že je vše jen zvyku a becného úzu koupací úbory našich babiček by dnes na pláži možna vzbudily podobný rozruch;-D

1 0
možnosti
MT

Tak zkuste vyjít na pláž v Saudské Arábii v čem chcete.

6 0
možnosti

Článek není o Saúdské Arábii.

3 3
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik