Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M22i57c63h59a16l 62S74v44o35b37o40d84a 5298218246171

Tyhle a podobné diskuze pomáhají vyvíjet společenskou optiku. Sama jste potvrdila, že dřív byly bikiny nemyslitelné a teď jsou normou. Dnes jsme znovu na rozcestí co akceptovat.

Mě jenom zaráží ten dvojí metr pro provozovatele. Majitel bazénu má právo určit si pravidla,majitel hospody nemá(protikuřácký zákon),ačkoli hospodský u vstupu peníze nevybírá.

A teď do jaké míry má majitel bazénu právo určit si pravidla? Co když jiný provozovatel bazénu povolí nudismus, nebo plavky se svastikou(má na to právo)?Jak dlouho mu takový provozní řád vydrží,než ho nějaký puritán(třeba ortodoxní muslim), nebo antifašista stopne?

Takže to je to vyvíjení společenské optiky. U židovské jarmulky by nebylo tolik emocí, jako u muslimské burky. Na druhou stranu,když si jako provozovatel vyhradíte právo umožnit vstup jen těm,které chcete pustit,dopouštíte se diskriminace a můžou vás pokutovat. Absurdita na entou. Vy si ve vlastním objektu nemůžete určit koho pustíte a koho nikoli,protože ten odmítnutý host to nehodlá akceptovat. Takže pak se vymýšlejí absurdní práva na vstup pro všechny,ačkoli toto právo má jen kontrolor a veřejný činitel.

0/0
14.7.2017 11:35

J75i41ř47í 83S82v63o96b88o38d44a 9575698243766

Zkuste si prosím uvědomit, že nošení takzvaných burkin není otázkou módy, praktičnosti nebo vkusu. Nošení burkin vychází z islámského náboženství. Zahalování žen vychází z fundamentálního chápání islámu. V Koránu je jasně uvedeno, že ženy nejsou rovnoprávnými bytostmi s muži. V islámu je totiž žena doslova podřadnou bytostí a zahalující oděvy tuto skutečnost vyjadřují. Žena se může odhalit pouze před osobami, které spadají do přesně definované speciální kategorie. Zahalení ženy je tedy určitým vyjádřením "vlastnictví", které vůči ženám mají muži v oné kategorii. Islámské zahalování žen tedy v žádném případě není vyjádřením svobody volby oděvu, ale naopak nesvobody. A právě tato skutečnost je tím nejzávažnějším aspektem celého problému. My bychom prostě neměli dovolit, aby kdokoli na našem území vyjadřoval jakýkoli symbol, který směřuje proti lidským právům a svobodám, proti právní a občanské rovnosti pohlaví atd.

Lidé jako Vy se tento problém snaží přetransformovat do té roviny, že chudinky muslimky někdo nutí, aby se svlékaly. Tím ale tento problém úplně stavíte na hlavu. My bychom měli bránit tomu, aby někdo (kdokoli) vyjadřoval podřadné postavení ženy v naší společnosti, protože je to doslova barbarské. Pokud tohle včas nepochopíme, tak naše civilizace končí...

0/0
12.7.2017 18:32
Foto

L43i14b37u28s85e 68P25a37l70k16o47v36a 6750364948337

pokud podle vás nesmíme na našem území dovolit nic co odporuje občanské rovnosti pohlaví, proč u nás stále ženy berou ve stejné pozici nižší plat než jejich mužské protějšky? to mi připadá závažnějí problém než burkiny8-o

0/0
12.7.2017 18:52
Foto

L45i14b94u89s84e 50P16a28l20k58o59v74a 6310714148157

jestli pane Svoboda máte pocit, že bychom měli bránit aby kdokoliv vyjadřoval podřadné postavení ženy, jak se stavíte k problému veřejných domů? Co může být více ponižující než udělat z žen zboží dostupné tomu kdo zaplatí? Ne všechny to dělají že jsou zkažené-jak asi zazní vaše námitka a obhajoba-ale proto, že společnost je tak nastavena -kdyby si jako zdravotní sestra nebo učitelka vydělaly stejně, většina z nich by to jistě nedělala8-o:-/

0/0
12.7.2017 19:03

J29i57ř92í 36S56v11o35b54o91d47a 9695418463566

Jenže Vy místo toho, abyste se vyjádřila k tomu, co jsem napsal, tak začnete mluvit o tom, co je u nás špatně. Právě proto, že je u nás pořád co vylepšovat, tak není žádný důvod, abychom tolerovali nebo dokonce importovali další nové problémy. Máte pravdu, že u nás ženy berou průměrně nižší plat, ale vylepšíme to snad tím, že budeme tolerovat náboženské symboly, které ženu navíc ponižují? Uvědomujete si, že v islámských zemích, kde je obecně nízká gramotnost, jsou na tom ženy ještě o padesát procent hůře (o platech ani nemluvě)?

Ten samý problém Vaší "argumentace" se týká veřejných domů. Prostituce je rozšířena po celém světě, není to jen náš problém. Prostituce existuje i v rozvinutém a bohatém světě, kde ženy hlady neumírají a mají možnost volby. Nucená prostituce je u nás závažným trestným činem a to nejméně ve dvou paragrafech - kuplířství a znásilnění. Například znásilnění (a jakékoli násilí) je u nás trestné i v rámci manželského svazku. Když se však podíváme na islámskou společnost, tak islámské právo povýšilo prostituci na zákon. Muž může mít čtyři manželky a libovolný počet konkubín a otrokyň - pokud se k nim přizná. Žena, která by chtěla nějakého muže obvinit ze sexuálního násilí, riskuje život. To by se Vám líbilo více, než evropské právo?

0/0
12.7.2017 19:56
Foto

L86i70b92u14s98e 52P74a33l90k92o96v19a 6170374188497

na vaši snahu bojovat za práva muslimských žen jsem se vyjádřila tím, že byste se měl víc zajímat o práva našich žen-podle přísloví bližší košile než kabát a nebo zameťte si nejprve před svým prahem-zahalení ženy mi nepřipadá jako tak hrozné ponížení jako opačný pól a tedy přílišné vystavovaní nahoty-netvrdím že prostituce je jen náš problém ale pokud mluvíte o potřebě hájit naše území tak jsem to zmínila jako jeden z mnoha případů kam byste mohl směřovat energii-často jsou tam děvčata z méně bohatých zemí, které sem nalákali pod záminkou normální práce, pak jim sebrali pasy a ikdyž oficiálně kuplířství u nás neexistuje, pokud sledujete zprávy, každou chvíli se nějaký ten skandál provalí-kolik se jich neprovalí protože majitelům těchto podniků se podaří uplatit příslušné orgány, o tom se lze jen dohadovat-jestliže má muslim čtyři manželky nemůžete to přirovnávat k prostituci. to je velký rozdíl protože on je živí zatímco prostitutka je na jedno použití a musí seo sebe starat sama-srovnáváte nesrovnatelné

0/0
12.7.2017 20:20

J16i98ř11í 42S16v27o42b68o75d43a 9785498973466

Vy o mně říkáte, že srovnávám nesrovnatelné. Ale posuďte sama, kam až jste ve svých příspěvcích z tématu "burkiny" odbočila.

Nabádáte mne, abych si zametl před svým vlastním prahem. A Vy žijete kde? Vás se ten problém netýká? Váš práh to není? A co máte na mysli s tím "přílišným vystavováním nahoty"? Mám snad pobíhat po městě a rozdávat necudným holkám dlouhé sukně? ;-D

Já jsem vyjádřil jasnou a ověřitelnou skutečnost, že islámské zahalování žen je jedním z viditelných důsledků nerovnoprávného postavení žen v islámské společnosti. Právě z tohoto důvodu kritizuji burkiny. K tomu jste se nijak nevyjádřila. Zato mne nabádáte, abych "směřoval svoji energii" na problém prostituce a kuplířství. To myslíte vážně? Mám si zřídit soukromou vyšetřovací kancelář a suplovat policii? A proč to neuděláte Vy, když jste do problému kuplířství tak zasvěcena? Takové "dobré rady", jako třeba kam byste měla směřovat energii, umím rozdávat také.

Takže podle Vás je u nás prostitutka na jedno použití, kdežto v islámu je to lepší - tam jsou čtyři manželky a libovolný počet konkubín na vícero použití. Nádhera. Já Vás nechápu. Chcete obhajovat polyteismus? Myslíte si, že v islámské společnosti prostituce neexistuje? Patrně si neuvědomujete, že právě islámské země jsou na světové špici v počtu lidí nacházejících se ve faktickém otroctví. Jsou to miliony osob. Není to žádný drobný problém. A je to přímý důsledek hodnot, které ovládají islámskou společnost.

0/0
13.7.2017 10:58
Foto

L79i74b80u63s70e 88P81a27l72k61o39v94a 6660104398477

to že se muslimky koupou v burkinách za svůj problém skutečně nepovažuji, krátké sukně za nahotu také nepovažuji ale třeba snadný přístup dětí k pornografickému materiálu-internet či 'volně vystavené tiskoviny na pultě trafik, to je podle mě pro vývoj nové generace dost škodlivé, nemusíte si pořizovat agenturu nebo suplovat policii, třeba kdybyste tak ohnivě, jak kritizujete muslimky v burkinách, kritizoval nešvary naší společnosti, tak byste možná udělal něco prospěšnějšího-kolik muslimů znáte osobně, v kolika muslimských rodinách jste byl na návštěvě abyste tak zasvěceně posuzoval jaká silná pouta v jejich rodinách existují? Naučte se jazyk a jedte někam do ciziny abyste pochpil o čem píšete.samozřejmě psychopati a primitivové se najdou v každé společnosti nejen mezi muslimy-netvrdím že jsou lepší a my horší jen nesouhlasím s vaším jednostranným pohledem-co se otrocké práce týče-almužna kterou u nás dostávají třeba ukrajinští dělníci z nich téměř otroky dělá a podle Amnesty International jsme co se obchodu s bílým masem na jednom z posledních míst v Evropě-britští turisti nás mají za jednu z nejoblíbenějších destinací sexuální turistiky-stačí sledovat publicistické pořady a více číst cizojazyčné zdroje a zjistíte ak na tom skutečně jsme

0/0
13.7.2017 11:56

J92i96ř46í 51S41v70o39b14o49d69a 9375338373646

Pochopte prosím, že Vy uveřejníte článek na téma burkiny a v diskusi se zabýváte prostitucí a pornografií v České republice.

Já jsem dobře pochopil, že Vy koupání muslimek v burkinách za svůj problém nepovažujete. To ale neznamená, že to problém není. Burkiny jsou totiž jen nepatrnou špičkou ledovce nesrovnatelně většího problému, který je spojen s islámem jako takovým. Islám nejsou jen burky a burkiny. Vy se nyní stylizujete do role apologetky islámu, aniž si zřejmě uvědomujete, jak fatální rozdíly existují mezi naší a islámskou společností. Například jeden z nejchytřejších lidí na této planetě, Dan Schueftan, uznávaný vědec a velmi zásadový muž, v rozhovoru pro časopis Reflex prohlásil toto: "Není to jednoduché říct jasně a nahlas, že kultura, jež uznává, že ženy jsou rovnocenné lidské bytosti, je nadřazena kultuře, která se k ženám chová jak k dobytku. A že ta druhá kultura není pouze jiná, nýbrž je podřadná vůči té první. Je těžké to říci, protože to je politicky nekorektní." Tento člověk od svého narození vyrůstal na Blízkém východě. Ví o čem mluví.

Váš přehnaně kritický postoj k vlastní domovině a nekriticky shovívavý postoj k islámské společnosti svědčí spíše o vašich sklonech k oikofobii. Ujišťuji Vás, že kdybyste se stejně kritickýma očima, jakými se díváte na Českou republiku, podívala na země ovládané islámem, musela byste se naprosto vyděsit.

0/0
13.7.2017 12:55
Foto

L72i34b35u54s22e 31P38a53l66k29o66v88a 6350494128207

prostituce a pornografie stejně jako nižší platy žen byly jen reakcí na vaše tvrzení, že na našem území nesmíme dovolit nic, co je proti právu a důstojnosti žen, vidím věci objektivně a nevyzdvihuji ani jednu ani druhou stranu, na rozdíl od vás, který očividně nenávidíte vše co je jiné a co se vymyká vašim duševním obzorům-podobní lidé jako vy, často ůsobí katastrofy-viz pán s knírkem který se domníval, že jen árijská rasa je ta pravá a vše ostatní má být vyhubeno

0/0
13.7.2017 14:51
Foto

L60i42b39u38s50e 81P13a55l14k18o45v76a 6230104618587

nevím pane Svobodo proč do toho zatahujete polyteismus, možná jste měl na mysli polygamii, postavení manželky, byť jedné ze čtyř, nemůžete srovnávat s postavením prostitutky-jinak poukázáním na problém prostituce jsem neodbočila od tématu, naopak, to byl kontrapunkt k vašemu tvrzení že zahalení žen je největším ponížením-podle mě prostituce je ponížením mnohem horším

0/0
13.7.2017 12:05

J88i17ř88í 15S69v22o86b17o18d49a 9405278843526

Ano, omlouvám se, měl jsem na mysli pochopitelně "polygamii" a nikoli "polyteismus", jsem rád, že jste to pochopila správně.

Podstatné je, že já nehodlám srovnávat, co je horší, jestli prostituce nebo polygamie. Pro mne je nepřípustné obojí. Já prostě nehodlám tolerovat polygamii jen proto, že je "lepší", než prostituce. Také jsem netvrdil, že "zahalení žen je největším ponížením". Jasně jsem napsal, že zahalení žen je vyjádřením podřadného postavení ženy v islámu a vyjádřením jejich nesvobody, a právě tato nesvoboda, s níž je spojeno mnohem více problémů, než pouhé zahalování, je podstatou celého problému.

0/0
13.7.2017 13:00
Foto

L44i89b11u39s19e 94P93a98l24k90o30v78a 6490144858607

no vidíte a já zas uvedla prostituci jen jako důkaz toho, že ženy svobodné nejsou ani v těch částech světa, který se svobodou ohání-opravdu věříte že tolik žen se vyžívá v tom, aby se zredukovaly na úroveň zboží dostupného každému kdo za to múže zaplatit? Myslíte že je správné že ta, která se nechá fotit nahá vydělá víc než zdravotní sestřička nebo učitelka? Něco zapáchá i v té demokratické spravedlivé a svobodné euroamerické kultuře zdůrazňující křesťanské kořeny, nemyslíte?

0/0
13.7.2017 14:56

J39a65r67o18s98l28a59v 95N49á47p54r32s29t10e50k 6855706

V tomto ohledu jakýsi náznak rovnoprávnosti existuje.

Existují rovněž pánové, kteří si na živobytí vydělávají svým tělem. Ať už jako fotomodel pro propagaci zboží, striptér v baru nebo prostitut.

A že je jich jen zlomek z počtu žen, které se živí stejně? Inu zákon nabídky a poptávky.

0/0
13.7.2017 6:16

D61a72n55a 75S83m90é65k63a89l92o97v83á 5907726823302

Jenže nejde o burkini u rybníka, pod pálícím (nebezpečným) sluncem! Jde o toleranci tohoto - prostorově výrazného - oblečení v bazénu, kde je kvůli vynášení vody zakázáno koupat se v plavkách šortkového typu! Najednou je ještě větší plocha oděvu a tedy ještě větší hypotetické vynesení vody tolerováno, jen proto, že je to náboženský symbol - a kdyby jen tak nějaký, ale navíc náboženský symbol ideologie, která dosud stojí životy tisíců lidí ročně! Životy lidí, kteří s tou ideologií nemají nic společného, na půdě, kde tato ideologie nemá vůbec žádnou historickou oporu! Příslušníka hare-krišna by v jeho hábitu taky nepustili, křesťanského mnicha nebo jeptišku taky ne (v mnišské kutaně to někdo zkoušel), proč tedy ustupovat burkinám? Rybníků tu máme dost, stejně jako pískoven, jezer, řek, potoků - ještě by se dalo pochopit, že se chtějí svlažit (ovšem proč cítí potřebu provokovat zde v dobách truchlení za stovky mrtvých po muslimském řádění fundamentalistickým náboženským oděvem, když tu není ten základní důvod k jeho nošení - tedy neschopnost mužů se ovládat, nebo náboženská policie - je mi záhadou; pokud je mi známo, tak "naše" jeptišky taky nejezdí třeba do Qataru a ani by je tam nečekalo milé přivítání a přizpůsobení jejich náboženským potřebám, nota bene když islám toto zahalování přímo nepřikazuje, což uznávají i někteří imámové a pokrokové muslimky proti zahalování dokonce bojují, i za cenu hrozby vysokými tresty nebo ztráty života), ovšem vstup do krytého bazénu má svá pravidla, která musí respektovat každý, bez ohledu na rasu, původ, náboženské nebo politické přesvědčení - nebo míru introvence...

+2/0
12.7.2017 11:21
Foto

L57i20b74u59s76e 52P26a39l14k88o70v50a 6710784238497

s tím vynášením vody máte pravdu ale když porovnáte poměrně nízký počet muslimek u nás a počet mužů v šortkách-měl je skoro každý a mužů je polovička lidstva-tak vám vyjde že těch pár muslimek tolik vody nevynese-chápu že vám jde o princip ale u zákazů žádnou spravedlnost a logiku hledat nelze-kuřáci jsou například také do jednoho vyloučeni z hospod bez ohledu na to, zda za večer vykouří jednu cigaretu nebo celý balíček a tudíž znečišťují prostředí nestejnou měrou-co se náboženských přikázání a zvyků týče-považuju je za zbytečnou buzeraci a co takhle zakázat církvím aby svým věřícím něco přikazovaly?;-D;-D;-Dto by byl na světě klid a mír po němž všichni duchovní volají ale sami ho ničí

0/0
12.7.2017 11:42
Foto

L44i18b86u40s40e 84P55a73l11k53o19v34a 6610224588747

ale líbí se mi paní Dano jak se umíte rozhorlit-jako nějaký chlap;-Dvy byste těm všem kněžím a imánům mohla konkurovat-jen nemyslím že se šly vykoupat aby provokovaly-truchlení po mrtvých je věc tak delikátní že bych ji ani nezmiňovala-když vám zemře někdo blízký při autonehodě budete mít také pocit že každý kdo kolem vás projede autem vás provokuje? stejně tak na druhé straně umírají stivky imigrantů když se utopí-nemluvě o těch co zemřou při bombardování jak se jim západ snaží přinést naší demokracii:-(

0/0
12.7.2017 12:08

J70a11r71o89s75l36a92v 18N55á26p70r93s30t25e91k 6205796

Když tak čtu váš výčet, kdo by se neměl na koupališti ukazovat, je mi z vás smutno.

Kdysi jako student jsem strávil týden prázdnin u studeného moře poblíž Rostocku. Po návratu se mě kamarád ptal, jestli jsem chodil taky na nudistickou pláž. Ano chodil, každý den. Projevil závist, kolik krásných mladých bab jsem viděl. Ujistil jsem ho, že ano, dívky naší věkové kategorie tam byly taky, ale kromě nich tam byly taky malé děti a staří lidé. Hubení i tlustí, malí i velcí, zdraví i invalidé na vozíku... Na tuto informaci reagoval výkřikem : "Fuj! , to by mělo být zakázané"

Jak vidíte, nejste sama, kdo tak uvažuje.

+1/0
12.7.2017 8:06

M57i49r81o84s51l89a72v 63B10u57č33e43k 6913763911394

V podstatě se dá říci, že ta nahota je základem - základu člověka. Následně zahalování jako výraz kultury - náboženského přesvědčení - módy. I docela zajímavé ... :-)

0/0
12.7.2017 8:18
Foto

L94i78b69u17s32e 72P18a24l77k83o24v23a 6600534858607

máte pravdu-na svět nazí přijdem-ale to neznamená, že tak musíme zůstat celý život;-Dnicméně kromě kultury myslím že primárním důvodem zahalování byla ochrana proti klimatickým podmínkám-a to je zejména v zemích kde panuje islám podstatné, protože prudký slunečný svit ničí kůži, která tak předčasně stárne-takže kromě náboženských důvodů to islámské zahalování má i praktický důvod dík za návštěvu

0/0
12.7.2017 8:49

J97a54r14o72s76l89a28v 21N98á35p75r77s69t74e63k 6485786

A není lepší ochranou před sluncem než nějaké komické pyžamo, jednoduše si na koupališti položit deku do stínu? Já to tak dělám vždycky

0/0
12.7.2017 8:53
Foto

L64i34b45u32s13e 56P83a41l66k16o67v75a 6580134558717

pane Náprstku ale já netvrdím že by to mělo být zakázané-naopak ty lidi obhajuji, že i přes nějaký ten nedostatek má každý právo chodit se koupat, jak potvrzuje níže paní Kolářová, mnozí z nás by rádi něco zakryli a cítili se tak mezi lidmi lépe, já měla třeba na stehně jizvičku po nehodě a byla jsem přesvědčena že na ni celé koupaliště zírá-sehnala jsem si plavky s nohavičkou a všichni se mi smáli co že to mám za bombarďáky a když jsem vysvětlila a ukázala tu jizvičku tak se naopak smáli, že není téměř vidět-takže je to spíš o pocitu každého člověka-jinak dík za tu zmínku o závisti vašeho znamého-nahrál jste mi k dalšímu blogu-dík za návštěvu a pěkný den

0/0
12.7.2017 8:45

J71a44r46o72s29l62a15v 59N58á18p96r96s39t54e13k 6305746

Zajímavé je, že následky zranění nebo třeba jizvu po operaci žlučníku považují lidé za vadu na kráse a snaží se ji skrývat. A jiní se sami hyzdí tetováním a naopak to vystavují.

0/0
12.7.2017 8:59
Foto

L44i94b29u49s38e 93P97a29l41k19o82v60a 6440504328307

všeho moc škodí to je pravda, ale nějaká ta malá vkusná kérka mi nevadí-mimochodem zmíněnou jizvičku jsem zakryla právě tetováním a jsem už v poho i bez nohaviček-vidíte jak je to relativní-někomu vadí jizva jinému kérka, někomu nahota jinému zahalení:-)

0/0
12.7.2017 9:05

J16a96r39o26s75l58a11v 29N84á72p94r58s86t11e22k 6135466

Já mám právě na mysli ty velké plochy. Když tak na koupališti vidím, že se blíží mladá dívka, která má jednu nohu od kotníku až po zadek celou fialovou, projevím soucit, jaká ošklivá kožní nemoc ji postihla. Zároveň si pomyslím, cosi o její nezodpovědnosti, co když je ten hnus nakažlivý. Když přijde blíž, vidím, že to jsou jakési kresby, když mě míjí, vidím, že kromě pravé nohy má taky jakýsi umělecký výjev taky na levé paži a nějaký nápis švabachem na zádech.

A přitom to původně nejspíš byla docela hezká holka.

0/0
12.7.2017 9:15
Foto

L10i23b17u36s32e 43P49a48l53k87o53v32a 6980234678747

;-D;-D;-Dtřeba chtějí vypadat jako Avataři-jinak souhlas, příliš velké tetování mi také připadá jako kožní defekt spíš než jako dekorace

0/0
12.7.2017 9:30

M75i33r56o72s13l98a85v 93B98u63č65e98k 6483413391954

Zjevení se islámské ženy v burkinách na českém koupališti - považuji za projev lidství. I této je teplo, chce se osvěžovat, vydovádět ... Pak, má reakce - je mi ji líto, ochuzuje se ... Ona to tak jistěže nebere. Zde je krásně vidět střet kultur - kdy my, i nevědomě , vycházíme z řeckého ideálu těla a ducha. Pak ta nahota je zřejmě nejpřirozenějším základem - rodíme se ... Následuje nástup kultur, viz prudérnost našich předků - jejich plavky jsou v podstatě společenský úbor. Zajímavé by bylo, jak by předkové např. posuzovali oblečení žen - Festivalu K. Vary. Jitka Čvančarová všechny umocňuje svým mocným dekoltem . Můj děd, by se křižoval a šustil v Bibli. Mj., on kamkoliv vyrazil - pouze v obleku. Budil tím pozdvižení, např. v zahrádkářské kolonii v parném vedru. Byl tak vychován a ovíval se kloboukem. Naopak, burkiny by bral jako výraz ctnosti a nepodvolení se trendům moderní doby ! Čili, to vše je úhel pohledu, míry tolerance a rozumu ... :-)

+1/0
12.7.2017 7:10
Foto

L78i23b44u36s24e 92P82a63l88k77o32v70a 6570954858587

přesně tak pane Bučku, a navíc v době, kdy dermatologové bijí na poplach kvůli raketovému nárustu rakoviny kůže se ukazuje, že to vystavování se sluničku zas tak zdravé není-a nejnovějšívýzkum ohledně ochranných opalovacích krémů tomu dodal-působí prý změny v genové struktuře-možná se brzo budeme koupat v pytlech všichni-jóo je to v pytli;-Ddík za přečtení:-)

+2/0
12.7.2017 9:01

J37a83n20a 77S65t40e43h11l37í23k36o67v77á 2509100220576

to jste popsal naprosto trefně a hezky R^

0/0
12.7.2017 14:42

P56e53t84r 78T40o59m82e49k 1916822350761

Tady přece vůbec nejde o burkiny. Tady jde o podvolování se nenávistné islámské ideologii.

+2/0
11.7.2017 23:50
Foto

L24i45b12u76s16e 70P63a30l60k40o47v79a 6420984108667

většině diskutujících ale o burkiny jde, jak vyplývá z komentářů, nevím proč do výměny názorů a odlišnosti koupacích ůborů zatahujete nenávist-Evropanky jezdící na dovolenou do arabských zemí také nejsou nuceny koupat se v burkinách tak proč podobně tolerantní nemůžeme být i my? Mě osobně se to teda moc nelíbí ale nutit někoho aby se poloobnažoval když nechce, to mi také přijde divné:-/dík za návštěvu

+1/0
12.7.2017 8:56

J24a85r48o77s20l22a11v 52N11á79p96r33s37t38e72k 6575176

Ony ty Evropanky v Egyptě či Tunisu a snad i v Emirátech většinou využívají pláže či bazény vyhražené pro hosty hotelu a s místními ani moc do kontaktu nepřijdou.

0/0
12.7.2017 9:30

J34a22n77a 33S90t70e78h45l90í96k25o15v14á 2459400590256

je tam personál a místní turisté..

0/0
12.7.2017 14:44

J34a16r43o57s66l11a44v 58N75á35p73r40s91t32e67k 6885726

personál je placen. A turisté, kteří se ubytují v hotelu zaměřeném na služby pro turisty z Evropy snad vědí, kam jdou.

0/0
13.7.2017 6:19

J18a85n32a 42S33t24e68h41l28í25k85o47v95á 2439650730226

Ale někteří by mohli smýšlet jako tady a mohlo by je to pohoršovat..

0/0
13.7.2017 8:17

J14a66r23o59s67l21a42v 73N25á45p15r15s98t73e56k 6255416

pokud by ty dámy lezly v pyžamu do hotelového bazénu, byla by to vnitřní záležitost hotelu a mimo hotel by to bylo každému fuk.

Zažil jsem v jednom hotelu, že do bazénu spadl opilý host v obleku a polobotkách a noviny o tom nepsaly.

Ale tady prostě chtějí chodit v pyžamu na veřejnou plovárnu a někteří lidé se cítí oprávněni k tomu vyjádřit.

A srandovní je taky osm let stará příhoda z Egypta, kde do bazénu odmítli vpustit návštěvnici v burkinách, aby tím nekazili náladu evropským klientům.

http://ona.idnes.cz/muslimky-na-plazi-si-oblekaji-novinku-burkiny-f4u-/modni-trendy.aspx?c=A090729_113407_ona_moda_ves

0/0
13.7.2017 9:22

J37a53n36a 81S10t90e74h25l47í84k58o21v78á 2909170650796

aha, takže když mě kdekoliv na severu Afriky klidně nechali opalovat se nahoře bez, tak to znamenalo, že se podvolují západáckým móresům?

0/0
12.7.2017 14:43

L28e11o75n23a 49B74l88a68h18o78v63á 5360299509383

Stačí se podívat na sto let staré fotografie plaveckých úborů tehdejších dam, které braly slunce a osvěžovaly se v českých rybnících, případně se svezly na lodičce... Plátěné šaty dlouhé až ke kotníkům; módním hitem byl tehdy modrobílý proužek a apartní slamáček.

Moje prababička v těch dlouhých šatech opravdu lezla do vody, jestli i plavala, to z fotky nezjistím :-)

+1/0
11.7.2017 23:08

J31a63r16o22s47l39a13v 74N48á43p29r35s83t61e45k 6535966

Vaše prababička byla odvážná sportovkyně.

To já si ze svého dětství před 50 lety pamatuji, že jsem u rybníka v rodné vsi mého otce nikdy žádnou ženskou v plavkách neviděl. V té vesnici nějak nebylo zvykem, aby se holky koupaly.

0/0
12.7.2017 9:36
Foto

L48i28b55u55s49e 28P86a77l46k23o91v21a 6200874288447

přesně o tom to je paní-slečno Leono-oblečení je jen otázka zvyku-doby-kultury dík za přečtení ahezký den přeju

0/0
12.7.2017 10:07
Foto

P29a88v24l84a 94K27o49l25á35ř36o78v30á 6496146162728

Já teda burkiny vůbec neřeším, ale řeším to, že v žádném typu plavek nemohu předstírat, že mám štíhlé tělo jako před dvaceti lety. Možná by mé nedostatky decentně zakryly nějaké poloburkiny - bez kapuci a s kratšími rukávy a nohavicemi.;-)

Díky za nadhled v tomto "žhavém" tématu.R^:-):-)

0/0
11.7.2017 22:40
Foto

L35i65b86u10s94e 81P81a45l29k43o10v26a 6200624378547

no vidíte Pavlo, to je svým způsobem také diskriminace-musíte být odhalená ikdyž byste radši něco zakryla-dík za zastavení

0/0
12.7.2017 8:39

J11a90r64o72s30l67a12v 30N77á40p29r22s48t66e38k 6415166

Moc si to berete. Pokud pozoruji sám sebe, taky vážím o 20 kilo víc než před 30 lety. A pokud pozoruji zbytek osazenstva koupaliště, shledávám, že jsem čím dál tolerantnější.

A nebo libozvučněji řečeno, přicházím do zralého věku, kdy dokážu vidět krásu i tam, kde jsem ji jako školák neviděl.

+1/0
12.7.2017 8:46
Foto

L29i85b54u10s27e 48P46a17l78k65o60v27a 6330144718977

teda pane Náprstku za tohle máte ode mě karmu-jestli se za komentáře karma vůbec dávat může:-)R^

0/0
12.7.2017 8:50

E34v28a 57P49r43a51v66d62o65v32á 8637627688952

Burkini se řeší hlavně z toho důvodu, že mužům v plavkových bermudách není vstup dovolen. Proč? Kromě toho se muslimky v burkinách nemohou odvolávat na nějaké náboženské důvody - viz blog pana Berrezougy - http://berrezouga.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=613330

0/0
11.7.2017 22:22
Foto

J62a15n 68M19a90r76š82á53l 4826518279649

I já s vámi souhlasím a dávám vám karmu.

0/−2
11.7.2017 21:58
Foto

L51i12b51u13s53e 36P56a24l24k47o79v90a 6720764288907

děkuju za přečtení a přeju hezký večer

0/0
11.7.2017 22:09
Foto

T44o94m84á83š 47V81o12d55v57á23ř22k94a 3243791457164

Naprostý souhlas a karma. Ať se každý koupe v čem chce a kde chce. Někdo nesnáší plavky vůbec a pokud se koupe na odlehlé pláži bez plavek, je to v pořádku. Někdo má potřebu být zahalen, v pořádku. Mladá krásná kočka má bikini - v pořádku.

Zbytek jsou pindy. R^

+4/−1
11.7.2017 20:57
Foto

L32i77b10u63s21e 62P77a37l15k54o81v24a 6340764468237

děkuju pane Vodvářko-to je i moje krédo-ať si každý dělá co chce, pokud to neubližuje někomu jinému a pokud mi to nevnucuju jako normu:-)

+2/0
11.7.2017 21:02

J57a91r19o86s66l42a26v 69N98á95p55r40s24t61e98k 6435126

Ale pane, přiznejte si, že už jste ve věku, kdy je pro vás mladá skoro každá.

A krásná? Někomu se líbí tlusté, někomu hubené. Jak chcete určit měřítko, kdo se může ukazovat a kdo ne?

0/0
12.7.2017 8:10



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.