Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P89e58t53r 77P66á19n61e55k

6. 7. 2017 20:52

Paní Libo Palková,bylo to slabé,ale jako tradičně jste dobře informována (viz bělení genitalii)

0 0
možnosti
Foto

vzhledem k tomu že bělení vaginy se zde probíralo hned několikrát tak mi to nedalo abych to do blogu nezakomponovala dík za přečtění

0 0
možnosti

Brno, tím se to vysvětluje. Byla jste někdy v Brně na nádraží? Projít tudy bývalo trauma,a naštěstí už tam roky nejezdím.

0 0
možnosti
Foto

no jestli chcete říct že projít se kolem Hlavního nádraží v Praze je procházka růžovým libosadem, tak nevím:-)

0 0
možnosti
Foto

;-Dno tak určitě;-D

při troše štěstíčka se ten opilec složí vedle toho prvního a ve vzájemném objetí se z toho vyspí pokud je neumlátí parta zfetovaných puberťáků kteří ze sportu a legrace likvidují bezdomovce:-/

pro muslimy, pro které je alkohol tabu, musí být pohled na alkoholce vrávorající po ulicích v tak hojném počtu vskutku exotická znamka naší nadřazenosti a kulturnosti

0 0
možnosti

Je normální, že se někdo tak ožere, že zůstane ležet, pozvrací se a pomočí. Tenhle opilec se zřejmě nepomočil tak si kolemjdoucí myslel, že by ho měl pomočit, aby to bylo všechno jak má být.

1 0
možnosti

Vidím někoho na zemi, tak ho pomočím - to by měli prozkoumat vědci, připomíná to teritoriální zvířátka jako psi...kočky pomočí boty svého oblíbeného člověka. Všechno tady na té planetě je v podstatě jednoduché.

0 0
možnosti

Je to prostě bulvár, nepodstatné a nepovšimnutelné děje se vydávají za základ zpravodajství. Podstatné se cudně opomíjejí.

2 0
možnosti
Foto

omyl pane Hubku je to jen ukázka že pokud si někdo všímá jen negativních jevů vyzdvihuje je a rozšiřuje, dokáže maniulovat veřejným míněním stejně jao fotku nahého opilého černocha někdo prezentuje jako důkaz nekulturnosti celé jedné skupiny rasy či národa

1 0
možnosti
Foto

proč mi vkládáte do úst co jsem nikdy neřekla a přisuzujete mi myšlenky, které jsou mi zcela cizí? Hloupost těch argumentů vám nedělá dobrou reklamu a jen ukazuje na stav vaší mysli a úroveň nteligenceRv

0 1
možnosti
Foto

Tak pozor, paní Libuše, pan Beneš, pro kterého je toto zřejmě určeno, patří mezi nejinteligentnější diskutéry. Tedy podle svého tvrzení ;-)

1 0
možnosti

Vy byste byla schopna hájit i vyhlazení Lidic, poukazujíc na to, že ve stejný den, kdy nacisté vyvraždili lidické muže, někde v Písku, Nymburku, Moravském Krumlově nebo třeba ve Vrbičanech (nevelká vesnička na Kladensku) Franta Vomáčka zavraždil kvůli žárlivosti Ferdu Vopršálka.

Doložila byste tím, že ne všechny vraždy jdou na vrub německým okupantům, takže vlastně v těch Lidicích o nic nešlo.

3 2
možnosti

Podpásovka, pane Beneši.

0 0
možnosti
  • Počet článků 784
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1823x
Překladatelka, autorka vlastní tvorby, zvídavá cestovatelka, bloggerka, milovnice všeho dobrého co život nabízí. Hlavou jsem realista, tvářím se občas jako pesimista, ale srdcem jsem nenapravitelný optimista. Vypadám možná jako bojovnice, ale to jsou jen mimikry kterými chci ochránit tu příliš citlivou a zranitelnou holku uvnitř. Po přeložení asi deseti knih z angličtiny mě napadlo, co kdybych zkusila napsat něco sama- zatím mi vyšly mi tři knížky: Za chlapem a tramvají neběhej, za pět minut je tu další, Italská invaze v Praze a Recept na šťastný den. Rozhodně se nepovažuji za spisovatelku-jsem jen zapisovatelka příběhů, které píše život, a které vidím kolem sebe. Baví mě rozplétat sítě vzájemných vztahů, kterými jsme všichni neviditelně propojeni, a objevovat souvislosti v předivu života. Mým krédem je žij a nech žít, a  pokud nejde o život, nejde o nic. Přála bych si, aby k sobě lidé byli více tolerantní a vstřícní. Myslím že když člověk s něčím nesouhlasí, nemusí to proto hned odsuzovat.

Seznam rubrik