- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
děkuju Davide a přeju hezký den
Beato děkuji za návštěvu a přeji hezký zbytek neděle
Ty holky vypadaly docela dobře.
Pominu-li fakt, že do té soutěže byly vmanipulovány nechutným šovinistickým prostředím.
A možná i rodinami a okolím a sebou a ambicemi a ...
děkuji Pavlo za přečtení, také si myslím že je hezké, když muži vzdávají hold ženské kráse alespoň tím, že ji použijí jako reklamní tahák
hezkou neděli
Smysl akce " stáž v JETE pro nejvnadnější maturantku" mi taky poněkud uniká. Že jde o byznys a megareklamu oné fimy si člověk domyslí poměrně snadno - v tomto bodě bych neprotestovala: proč by v reklamní kampani nemohly účinkovat pohledné ženy? Ale že se dotyční organizátoři tváří, že má jejich počin cosi společného se vzděláváním, to mne taky dost uráží. Myslím, že jste tyto pocity, Libuše, vyjádřila velmi výstižně.
Hoří má panenko, hoří pane Kopřivo, ale soudnost manažeru z ČEZu ,kteří si chtěli užít předvádění se před pěknou mladou holkou. Proč né, prostředky na to máme. Nachytali se, jako kdyby kradli tlačenku.(Z erární tomboly) .
Libi, ten humbuk zkrátka JETE katapultoval do popředí zájmu
Buď jsou jejich PR pracovníci tak pitomí nebo tak geniální. Ale udělali JETE větší reklamu než skvělá paní Drábová svými znalostmi a názory
jani děkuji a přeji hezkou neděli
Zjevně jste nepochopila, o co tu jde. Ta soutěž nebyla kvůli výběru stážistek, ale stáž byla originální cena jednoho ze sponzorů soutěže.
To byla bohužel základní chybná premisa autorky, tedy to, že šlo o výběrové řízení.
odpověď je v samotném blogu-nechápu proč by podobným způsobem nemohli být odměňováni posuzováni a vystavováni i mladí chlapci mauranti-ti si snad stejnou pozornost nezaslouží?
Tak si paní tuto soutěž uspořádejte a požádejte JETE o partnerství. Pokud to nevíte, resp si neumíte zjistit, co vše ČEZ sponzoruje, včetně vzdělávání, za to já nemohu. Prosím, odpovězte konkrétně na mou konkrétně položenou otázku níže. V blogu odpověď není.
Výborně popsáno a zhodnoceno. Ve svém aktivním životě jsem trochu nahlédl do několika podniků a institucí a nabyl jsem dojmu, že ten podnik, který nemá PR odbor - tak jako by neexistoval anebo se brzy zhroutí. A v tomto PR oddělení že mají ta největší "paka" to největší slovo.
Dám příklad: jedna z největších pojišťoven si na oslavnou výroční konferenci najala Sjezdový palác u Nuselského mostu a vedoucí PR oddělení z nadřízené firmy z vedlejšího státu (to je to "pako" ve věku 29 let) přišel na nápad, že obalí sjezdový palác celý do zelené sítě, to jako prý aby to ladilo s podnikovými barvami a aby si konference všimla celá Praha a celá ČR. Bylo to velmi vážné, prezident a další v nadřízené firmě to přijali s nadšením. Naštěstí česká dozorčí rada uhádala, že náklady by byly v době krize veliké a že nemá cenu provokovat......
děkuji za komentář-příklad který uvádíte vše jen dokresluje