Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

nejlepší dieta je mít se rád takový, jaký člověk je. S vínem nebo bez :-)

0 0
možnosti
Foto

to máte určitě pravdu ale když už se člověk nevejde do šatů, neohne se aby si zavázal boty a zadýchává se při chůzi do schodů tak trochu ubrat neškodí;-D ale dokud je člověk mladý štíhlý tak to tak tragicky nevidí dík za komentář

0 0
možnosti

R^Já to držela ve 14 letech, dvě decky před spaním. Protože jsem spávala v kuchyni a v lednici jsme mívávali demižonek bílého, vypila jsem ho postupně celý a dolévala vodou. A abych byla hodně šíhlá, zvedla jsem to na decky čtyři. Spala jsem jak dřevo, nezhubla nic a naši se na toho dodavatele strašně zlobili. Nezbylo než se přiznat, a to pak byl takový kravál, že jsem shodila 3 kila:-)

0 0
možnosti
Foto

;-Dno vida že to nakonec nějaký efekt mělo-ale i jako lék na dobré spaní se to dá doporučit, lepší než prášky na spaní-ty jsou možná škodlivější a návykovější než to vínkoR^dík za přečteníR^

0 0
možnosti

mam to takhle s pivem!

fajnovy dny preju

0 0
možnosti
Foto

;-Dpivo zasytí ale má určitě víc kalorií než víno-pivní bříška ortodoxních konzumentů tohoto tekutého chleba jsou toho důkazem také přeji pěkný den

0 0
možnosti
Foto

Přesně tu samou dietku jsme s kamarádkou před léty taky držely, taky si nepamatuju, zda jsme vůbec zhubly, ale smály jsme se pořád a všemu. To byla ta nejlepší dieta v životě;-DLudmilo, dík za připomínkuR^

1 0
možnosti
Foto

ano Jitko svého času to byl hit mezi dietami a také si pamatuzju že jsem ji doslova prochechtala-jen si mě zmátla tou Ludmilou-ačkoliv i to je dobré víno;-D

0 0
možnosti
Foto

děkuji za návštěvu Beato, přesně jako ten smajlík jsem se chechtala celou dobu, co jsem tu dietu držela;-D

0 0
možnosti

Mám zkušenost, že po požití suchého bílého vína bych hlady jedla hřebíky a sardinky i s plechem...

2 0
možnosti
Foto

to je pravda Naďo, také mám po vínu občas záchvaty žravosti což je asi důvod, proč se tahle dieta nijak neujala dík za přečtení

0 0
možnosti
Foto

Jako fór dobrý. Ještě bych to proložila kyselýma okurkama. (To zkoušela svého času moje kámoška). 5litrová sklenice na týden a vydrželo jí to přesně 4 láhve. Pak to vzdala.;-D

2 0
možnosti
Foto

také myslím že je to spíš pro zasmání než aby se to mohlo brát vážně dík za přečtení a komentář

0 0
možnosti
Foto

ono to na chvíli žaludek ošidí-ale někdy naopak povzbudí apetit a člověk by pak snědl na co přijde-takže jak kdy:-)dík za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

A fakt to má nějaký vliv na postavu? Na dobrou náladu, to věřím. ;-)R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS