Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

;-Dmáte pravdu Pavlo děti umí mít nemilosrdně upřímné:-) dík za návštěvu

0 0
možnosti
Foto

Tak to bylo ještě štěstí, že toho pána se psem nedoprovázelo malé dítě. To by mohlo případně pronést nemilosrdnou hlášku jako: " A proč je ta paní tak zpocená a rozcuchaná?" apod.

Vtipný článek!R^:-)

0 0
možnosti
Foto

janičko děkuji za návštěvu

1 0
možnosti
Foto

:-)děkuju Jane já život jinak než s humorem neberu a nevyužít takové situace k napsání blogu by bylo fakt škoda;-D

0 0
možnosti
Foto

R^My muži dokážeme být občas pěkně nešikovní a když chceme dámě složit poklonu, může do vyznít úplně opačně. Třeba to byl zrovna tenhle případ, Libuše, berte to s humorem:-)

1 0
možnosti
JS

Lépe bych to nenapsala, Jeníčku R^:-)

1 0
možnosti
Foto

;-Dza normálního stavu bych to pochopila okamžitě-jen jak jsem byla unavená tak nějaký myšlenkový zkrat mě přivedl k myšlence, že jsem podle toho pána fuj-jinak jak píšete, mohlo se stát, že na povel ke mně bych se k němu vrhla;-Ddík za přečtení a komentář

1 0
možnosti
Foto

R^;-D Proto, své psy učím na fuj, jenom opravdu na nějaký fujtajbl. Když chci, aby neobtěžovali kolemjdoucí dám jim povel ke mně. Kolem jdoucí to pochopí a naštěstí za mnou neběží.;-D

2 0
možnosti